Tänkte lägga upp en projekt tråd, mest för att det är kul att själv se vad som händer med bilen allt eftersom :) Bilen i fråga är som sagt en Vw Passat CC som jag hade tänkt att få till ett schyst stuk på, har en grym bild i... Visa mer
Här kommer lite nya bilder Bilen är även sänkt några cm till (coilsen skruvade i botten), men ska forska lite å se hur man kan göra för att få den lägre å Spacers ska inhandlas inom snar framtid
Inte hänt så mycket här men hittade en bild på bilen fråna hälla träffen i lördags Foto: Tribbe@garaget
Sen så har jag efter lite rekomendation från Jens Tommila tagit bort stänklapparna i fram, så dom inte ligger och gnuggar mot skärmarna när dom skrapar i så de blir rost å skit
Får ursäkta ett bilen är skitit som ett as
Sen så har bilen börjat varna för att kurvljuset är ur funktion fast det funkar som det ska, så blir väl till att kika lite närmare på de nån dag här framöver
Sänkte bilen ca 8mm till bak i helgen, så nu är jag rätt nöjd med höjden i bak Fram vettefan hur jag ska göra för att få ner den mer, coilsen är skruvade i botten redan "/ men blir kanske bättre sen när det kommer på lite spacer
Sen skickade jag in bilen på en hjulinställning då däcken redan hade slitits rätt mkt på bara några mil Men nu så ska toe vinklarna å allt va de är stå rätt igen
Sen så har jag efter lite rekomendation från Jens Tommila tagit bort stänklapparna i fram, så dom inte ligger och gnuggar mot skärmarna när dom skrapar i så de blir rost å skit
Sen så har bilen börjat varna för att kurvljuset är ur funktion fast det funkar som det ska, så blir väl till att kika lite närmare på de nån dag här framöver
Då är bilen i originalskick igen och ute för försäljning, så får se om man blir av med den och har ny bil till våren Om inte så finns det lite små planer som kommer hända på CC:n om den blir kvar i min ägo
Men om det är någon som är sugen på en fin CC så är det bara att skicka ett PM Kan även säljas med coils osv beronde på pris