obes,oskatt .. Känner att jag inte vill riskera böter , och tar de säkra före de osäkra. vilket är: isf göra ägarbytet via appen, å då antar jag att jag blir ägare direkt(?) å sen hämta den på måndag eller tisdag. när jag försäkrat å ställt pån...
blir du ägare genom appen så kan du ställa på den på direkten så slipper då åka 2 ggr först en försäkring sedan påställning,å vips e de bara att ut å glida.......
blir du ägare genom appen så kan du ställa på den på direkten så slipper då åka 2 ggr först en försäkring sedan påställning,å vips e de bara att ut å glida.......
ahaaa.. de är så alltså! men.. länsförsäkringar som vi har alla bilar på, har inte öppet på helgen (tror jag..?) eller de kanske täcknas ändå, genom internet?
skall du ha bilen så gör då ägarbytet på en vardag.... går ju bra att ta en försäkring en vardag innan en helg så e de löst,al ringa å fråga om deras öppentider...
skall du ha bilen så gör då ägarbytet på en vardag.... går ju bra att ta en försäkring en vardag innan en helg så e de löst,al ringa å fråga om deras öppentider...
Går de göra bakåt i tiden ? för gubben e ej hemma veckan där efter som jag tänkte hämta den. Nu kommer jag nog låta efterbilven.. Varför ska man göra på vardagen?
Du kan även försäkra bilen innan du äger den, men försäkringen börjar gälla först när du står som ägare.
ahaa. hur gör ja då om ja försäkrar på freda. visar sig att den e dret , hur tar ja isf bort den ? även fast den inte börjat gälla?
Gjorde detta när jag köpte min bil, då hade jag ca 3st försäkrade samtidigt och köpte ingen av dom När jag bestämt mig för att jag inte ville ha någon av dessa ringde jag bara Länsförsäkringar och så tog de bort försäkringarna, men när jag ringde lät det som om jag bara hade kunnat låta det va.