Då var det äntligen dags igen för Västerås Träff #1 2014 efter mycket om och men med tider/datum.
Som vanligt kör vi på Hälla i Västerås Mellan McDonalds och Ica Maxi.
Den 10maj kl 19.00 kör vi igång!
Alla måste ta eget ansvar för hur man kör sin egen bil bland folk. Eget ansvar för skräp/alkohol. Fortsätter det som det varit så läggs träffarna antagligen ner pga påtryckningar från företagare så vi hoppas att få så en stark uppryckning av alla.
Vi hoppas på fint väder och mycket glada bilmänniskor!
Väl mött alla som kommer och gästar oss.
Med vänlig hälsning, Westaroze Street Cars med Samarbetspartners.
Jag ska dit men åker i polarns röda 240 med texten Hirvii på bakrutan haha, vore kul om man kunde träffas gemensamt från garaget vid hälla och kika lite på era bilar men det blir så tätt med folk
Är det verkligen värt att chansa? Jag hade aldrig chansat iaf..
Nja är rätt osäker , överväger om att lämna bilen hemma istället om jac inte hinner besiktiga. Klarade mig på stockholms största förr förra helgen iallafall ^^
Aga_Diff skrev:
Toddemannen skrev:
många poliser som snurrar runt träffen eller är det lugnt? Skulle vilja åka med min bil men tror inte jag hinner besiktiga den innan träffen...
Se till att skatta/försäkra, då ska det vara "ganska lugnt".. Hehe aa kör så till jobbet nu , 1 mil. Det är saaben jag tänkt och köra med då volvon saknar motorn Edit: Vilken gäller det, 240 lr Saab?