Alltid kul med Audi-projekt! Ska följas! tänkte att mitt skulle hållt sig lite budget, men det sket sig... Så kudos till dig som håller dig till det!
Kul, jag kommer fixa lite olika saker snart men har bytt jobb precis så orken o tiden har varit noll dom senaste veckorna än så länge är allt fortfarande budget men man vet ju hur fort det kan gå utför
Här händer inte mycket just nu. Skulle tonat bilen i tisdags men han som skulle gjort det fick förhinder, typiskt när man bestämt sig för "proffs" film och en yrkesman som skulle gjort det. Men men vi får se om jag slänger på 55% som jag har liggande o lägger pengarna på stereo prylar. Inga coilisar heller börjar ledsna så på styling4u.se som inte kan lev sånt på 2månader. Blev erbjuden ett annat märke som dom skulle kunna få tag på men har inte sett dom på 2v heller
Alltid roligt med Audi-projekt.. varifrån beställde du coiloverserna ifrån? prem lagd
Tycker jag med från styling4u.se men vet inte om jag kan rekommendera dom med tanke på 4mån vänt tid. Men men det kanske inte var deras fel utan TA som inte tillverkade tillräckligt många.
Det kommer lite mer uppdateringar snart jag har beställt lite från ebay o sen lite mer plastidip på olika detaljer som tex fälgarna kanske /nicke
Det är väldigt enkelt pga att när man sprayar en fyrkant så där så är den själv skärande runt ringarna så man tar bara tag i en kant som om man ska dra bort ett klistermärke och då stannar plastidipen kvar på ringarna sen får man pilla lite i ringarna men det går fort.
Schysst kommer du på Westaroze #3 30 augusti? och har du hittat AudisofSweden på facebook?
Tack kanske det låter ju kul så får försöka. Har ingen facebook /nicke
Nej men där ser man!, Du är välkommen att rada upp dig med en hög av andra audis i alla fall, bara dra ett pm om du kommer så styr vi ihop det
Verkar som jag förhastade mig, frugan jobbar helg nästa så vi får se om jag kan komma men som det ser ut nu får det bli ett nej tyvärr men man vet aldrig, drar ett pm isåfall