Jag skulle inte använda Nira !
En gubbe som körde S40 Rallycross hade problem med sprutet ringde efter Nira support(bratts)...
Kommer dit klädda som bratts på väg ut på krogen, inget mer än en laptop o kommunikationskabel.
Totalt oengagerade och extremt oproffessionella !
Jag har jobbat som fältsupportkille på större mer komplexa system och jobbat i måånga länder.
Aldrig att en Kinesesisk eller annan västerländsk fordonsägare skulle accepterat deras förhållningssätt.
Omogna snorungar !
När jag valde sprut så valde jag bort dem på en gång !
Jag blir riktigt upprörd över folk med den typen av attityd där man inte respekterar kunden.
Köpte Civinco och fick problem(Göteborgs producerat)de åkte upp till mig med oscilloskop och mätutrustning.
Mycket proffesionella när det kom till support, trots att de inte löste buggen på Piggybacksystemet !
Bytte till standalone och problemen försvann men några små konstiga grejer händer i standalone, men det gjorde det i min fd yrkesverksamma bransch egna system. Civinco var med och skapade Prospark som är ett gammalt sprut och användes länge av rally o rallycrossåkarna.
Men de har lite buggar i systemen och jag har ingen erfarenhet av andra system så jag vågar inte påstå att de är sämre eller bättre. En mkt erkänd motortrimare sade att man måste upp i 100 000kr klassen på systemen för o slippa buggarna och få lika bra och eller bättre funktioner än originalsystemen.
Henrik Fries är väl inblandad i Civinco och Polestar och de finns i dina hemtrakter...
PPF har ju det omtalade nya systemet och förordar det men det är en bit bort för dig...
Senast redigerat av endorfinslaven (23 maj 2014)