En geländewagen som ska bli en praktisk jakt/skogsbil, saker som kommer att göras är bl a rostlagning, lackering, 33" mudders, vinsch m.m. Ev en turbo diesel i framöver!
Imorgon drar älgjakten igång, så jag tar en liten paus i projektet! Lackade klart taket och byggde ihop nå bänkar idag så att den blir lämplig att ha på jakten! Framöver ska bilen höjas, det ska på snorkel och skärmkanter m.m
Halloj! Nu har jag börjat få tillbaka lite motivation att börja om med det här projektet. Har beställt lite grejer från tyskland så de kommer snart lite uppdateringar!
När jag ändå har tillbaka motivationen, så passar jag på att tömma bilen på inredning. Det ska in ljudisolering och en ny matta i bilen! Borde både bli tystare och snyggare
Kul att du har fått tillbaka motivation att fortsätta med bilen. Du har iaf stora och lätta ytor att ljudisolera.
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Då har man läst ikapp. Kommer självklart att följas!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.