Tyckte värmen var riktigt dålig förra året så tänkte nu byter jag termostat. När man väl rivit ner skiten så märker man att d är en baby termostat Meca har gett en... Och man fick riva ner rätt bra så lämnade bilen istället för stunden.
Bilen är ihop igen och nu är det värme som i Spanien och tysta hjullager Har även monterat en "flapperbox" luftfilter burk så man får skönare ljud vid fullgas.
Har nu fått mina nya handtag efter ca 1 månad från kina så det monterades direkt för att slippa resterande av trä panelen.
Ser ljusare ut än vad det egentligen är. Åkte även på extrajobb så bytte hjullager fram på en passat -07 igår och måste säga d är behagligt när det är bultade lager men inte när verkstan har dragit varenda jävla bult med mutterknack så man behöver 2 meters järnrör för att kunna få lös det....
Hade tydligen glömt besikta så kastade på mina besiktningslyktor och gled in. Självklart var det UA
Har även blivit lite skruvande i farsans korvgrillar maskin. Gick fint fint förra året men nu var det dålig backventil i pumpen och skit i förgasarna. Självklart så var dom så smidig att pumpen sitter under motorn så man fick lyfta ut den. Sen så har backen varit en jävel att få i så rev ner kedjehuset och spände upp kedjan och i med ny olja. Kedjan var så lös den hade legat å gnagt in i gaffeln. Men nu går den i mjukt och fint.