tjena,har äntligen hittat en första bil som passar min smak. leta runt lite bland bmw och volvo men fastna mest för s60. har 2månader kvar till körkort så hoppas jag hinner styla o fräscha upp den tills det. är fortfarande... Visa mer
Ang inkoppling av bas och slutsteg, det är precis en sån kabel du ska ha som någon länkade till. Använder den själv. Enkelt att installera. Lycka till!
Ang inkoppling av bas och slutsteg, det är precis en sån kabel du ska ha som någon länkade till. Använder den själv. Enkelt att installera. Lycka till!
tackar bra tips att dra kablarna i dessa bilar?
just nu händer det inte mycket då brorsan har min bil i ca 3veckor eftersom hans inte går
men vinge o ögonlock är hemma så nu i veckan ska jag dra till lackman och beställa färg
tackar,fick bilen idag av brorsan då han låna den i 3veckor så nu kör vi igen vet inte om jag ska ha japs på bilen eller köra orginal .ska tona i veckan och koppla ljud eller ska försöka iaf
tackar,fick bilen idag av brorsan då han låna den i 3veckor så nu kör vi igen vet inte om jag ska ha japs på bilen eller köra orginal .ska tona i veckan och koppla ljud eller ska försöka iaf
De låter ju bra! Men jag måste nog rösta nej till japs faktiskt! Men tona rutorna och fixa ljud låter ju som en utmärkt idé
De låter ju bra! Men jag måste nog rösta nej till japs faktiskt! Men tona rutorna och fixa ljud låter ju som en utmärkt idé
något annat du rekommenderar ? vill inte köpa 3tums för 4000kr bara för ljudet skull
tonings film har jag liggandes och ljud kommer jag nog koppla på fredag