hade samma problem med däcket, vi körde ett spännband i mitten av slitytan på däcket och spännde litegran, och smörjde ordentligt då gick de tillsisst,, , lycka till iaf
hade samma problem med däcket, vi körde ett spännband i mitten av slitytan på däcket och spännde litegran, och smörjde ordentligt då gick de tillsisst,, , lycka till iaf
Ofan, hörde en till kille som gjort samma sak. Men du har väl 9,5"? Jag har ju 1" större
Myyyycke smörja, sen är de bara pumpa däcket utan ventil tills de smäller ut.. är de vettiga däck så håller dom för mycke mer än 6kg.. fått pumpa upp emot 8bar för att få på däck men en pumpbur är då att rekomendera!
Myyyycke smörja, sen är de bara pumpa däcket utan ventil tills de smäller ut.. är de vettiga däck så håller dom för mycke mer än 6kg.. fått pumpa upp emot 8bar för att få på däck men en pumpbur är då att rekomendera!
Ja alltså. 6kg är det vad som är i nu. Men företaget jag var hos har jag aldrig gillat, dom låg bara nära till hands, så ska vända mig till dom som brukar fixa mina däck istället. Har hört med folk som haft över 10kg i däcken för att få ut dem, dock har det varit smalare fälgar. Men jag har haft lika breda fälgar som han här ovan, som hade i 10kg luft. Så jag tror den andra firman jag ska vända mig till klarar det rätt bra
Ofan, hörde en till kille som gjort samma sak. Men du har väl 9,5"? Jag har ju 1" större
ja på min kör jag 9,5 med 215/35, det var inte till min audi, hade 11" med 225/40, så det går
Senast redigerat av T-Airaksinen (2 december 2014)
ja på min kör jag 9,5 med 215/35, det var inte till min audi, hade 11" med 225/40, så det går
Jaha Jag skulle egentligen till däckverkstan idag, eller imorrn. Men det får nog vänta några veckor. Kassan är tom.
Ska nog ta loss grillen igen som jag dippade, och dippa audi ringarna också. Oså funderar jag på att ta bort backspeglarna, men är ju så satans kallt ute och hålla på, så jag vete fan.. Grillen får gå först. Återkommer med update
Grillen är klar! Mkt nöjd. Skulle väl egentligen ha väntat med och lägga upp bilden när grillen sitter på bilen. Men det kommer också sen.
Första bilden visar hur grillen såg ut när jag köpte bilen, andra bilden så är sargen/ramen runt grillen dippad, även ribbor. 3e och sista bilden ser ni att ringarna är dipapde.
Nu var det ju inte frågan om vilket som var snyggast Utan vad som hänt. Hel svart kommer den förmodligen att vara hela säsongen nästa år. Inget annat kommer vara krom på bilen, så det skulle se konstigt ut mitt tycke om endast ringarna var det.