Så blev lite gjort. Är sen med luckan men nu är de jobbiga gjort . Frontläppen är med lagad.men funderar på en annan läpp. Men jag gillar den jag har svårt att hitta en snyggare. Men fick lägga lagningen på mitten av läppe. Så de kommer nog att lackas lite grönt på läppen men måste komma på någon ide först luckan blev jävligt bra
Så här ser bmwn ut nu. Rätt ner monterad lite skillnad från wrapzoon som folerade fredriks m3 utan att montera av något. men allt löser sej. Fronten och lite andra delar kommer foleras om på hans med i morgon hoppas jag att det kommer lack på luckan
Detta blir grymt däremot!! :-) Den såldes till grums men hörde den var i åtorp nu tydligen, ja fick reko betalt så då fin hon flytta :-D Ja den som finns i grön i USA redan är ju så äckligt fet så det finns inte o denna kommer ju tydligen bli än fetare :-D
Jaså. Ja då borde vi sett den åtorp är ju nära men kanse står gömd ja den jag fick iden ifrån. Men ska försöka fixa så min m3a slår den och de borde gå
Jageberg skrev:
Detta blir grymt däremot!! :-) Den såldes till grums men hörde den var i åtorp nu tydligen, ja fick reko betalt så då fin hon flytta :-D Ja den som finns i grön i USA redan är ju så äckligt fet så det finns inte o denna kommer ju tydligen bli än fetare :-D
Fick bli ny grund på luckan och kompisens s13 stöt åkte med:). Får bli två lager grund till sen lägger vi basfärgen. Sen blir det klarlack och bygga upp så skarven försvinner
efter många lager så känns de som luckan behöver ett till lager till efter en sista dragning . Imorgon kommer lite bilder på m3an grön bilen var tydligen helt klar på lördag vi har en sida på facebook med hade vart grymt om ni som följen kan hjälpa till att gilla och dela lite:)