långtids projekt som sagt en volvo 240 GL 87 a som jag har tänkt att frächa upp och förbättra väghållningen även tänkt att vässa motorn så den levererar lite mera hästar :) ska vara lite blandstuk på den och ska gå bra i skogen... Visa mer
hej på er nu har jag gjort et litet ingripande igen, vilket gick som det brukar när jag ska göra någonting ett steg framåt och två steg bakåt
började med att kapa öpp lite mer frami där vid rosten
så vart det att se ut efter lite kapande sen började jag att smi te en plåt där så jag skulle ha någonting att utgå ifrån
så vart det å jag fick den att linjera skapligt så släpade fram svetsen å skulle punkta fast den lilla rackaren tänkte jag å när jag vred på gastuben så var det så klart slut i den
så den ställde jag där på vänt att någon kommer och fyller på den åt mig vilket aldrig lär hända
så då fortsatte jag och kapa öpp gammal rostig plåt å jävlades lite
så vart det att se ut efter lite om och män ska fäll kapa mer frami där sen ... så jag börja pirka lite med pirkkniven baki hjulhuset och det skulle jag ha gett fan i för då vart jag depprimerad för där såg det ut såhär
då insåg jag att det var bara att hiva ur baksätet med och vist fan gjorde jag fäll det med
å då gömde det sej ännu mera rost såklart
så så var det med det för nu
när jag hiva ur golvmattan bak på tal om nå annat så vare nogåt som var lite anorlunda emot dem andra som jag gjort det på tex när jag byggt fr bil å så
haha någon amatör som kittat eller va fan det är å lämnat kvar slutet på rullen i å bara hivat över golvmattor å dyrligt hihi så kan de gå .. haha det var allt jag hade att erbjuda nu släng in en kommentar om ni ändå är in å kikar å trevlig kväll fortsättning följer
tjenis nu är de så att jag hade för lite å göra medan jag väntate på att någon skulle komma å fylla på gastuben åt mej
så jag fick för mej att demontera bakaxeln hihi
hihi men orkade inte jävlas klart för det mästa satt fastrostat utav fan å jävlades så men i helgen blire nog ordning på den ska fäll måla öpp den å göra den fin är tanken
ser så härligt ut när du tar tag i en härlig 240 har börjat leta efter en jag med en sedan e bra jävla sugen men då måste den vara turbo reggad eller bra papper
ser så härligt ut när du tar tag i en härlig 240 har börjat leta efter en jag med en sedan e bra jävla sugen men då måste den vara turbo reggad eller bra papper
hihi jo de kanske ser härligt ut men är inte så härligt med rost ja de tycker jag du gör rätt i att skaffa dig en 240
nu blir man ju avis att du kan renovera upp en härlig bil å har svets
hehe jasså du de blir du inte mycket å vara avis på faktist mäst jobbigt att laga rost men blir ju jävligt kul i slutändan när det inte finns nå rost
jag är nog en av få som gillar att laga rost å forma plåt på gamla bilar för man blir alltid nöjd av resultatet
jo men det är kul det tycket jag med, men jag har inte riktigt alla grejer jag skulle ha behövts för att få till det dära lilla extra du vet så det saknas det dära lilla extra för att det ska bli så kul som det kunde ha varit om du förstår vad jag menar
hehe jasså du de blir du inte mycket å vara avis på faktist mäst jobbigt att laga rost men blir ju jävligt kul i slutändan när det inte finns nå rost
jag är nog en av få som gillar att laga rost å forma plåt på gamla bilar för man blir alltid nöjd av resultatet
jo men det är kul det tycket jag med, men jag har inte riktigt alla grejer jag skulle ha behövts för att få till det dära lilla extra du vet så det saknas det dära lilla extra för att det ska bli så kul som det kunde ha varit om du förstår vad jag menar
jo förstår vad du menar jag saknar bra garage å svets ja annars hade jag svetsat upp mitt skåp eller skaffat mig en 240 igen
jo förstår vad du menar jag saknar bra garage å svets ja annars hade jag svetsat upp mitt skåp eller skaffat mig en 240 igen
jo så kan det vara men en svets finns det ju skapliga för hyffsade priser men garage däremot det är det mera brist på jag själv hade velat haft ett större garage med mera utrymme å mer resuser som sagt men det får fäll bli i framtiden så länge får man göra det bästa av situvationen
jo så kan det vara men en svets finns det ju skapliga för hyffsade priser men garage däremot det är det mera brist på jag själv hade velat haft ett större garage med mera utrymme å mer resuser som sagt men det får fäll bli i framtiden så länge får man göra det bästa av situvationen
josant så sant ska väl hitta nån svets snart hoppas ja som e värd att köpa sen ett garage som inte är dröm priser på som många ofta har för folk bara vill ha