Jaha, var iväg och införskaffa mig en turbo med både grenrör och downpipe igår kväll. (Bilder kommer)
![smile](img/smilies/smile.png)
Har även varit och klippt en spridarkontakt som jag ska använda till "primer'n".
Var dock en liten spricka i grenröret, men som tur jobbar ju farsan på industri och kunde nog svetsa igen det utan problem.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Så han har då att göra i veckan i alla fall.
![wink](img/smilies/wink.png)
Han skulle dessutom svetsa på en liten stickare på ett av tryckrören till dumpventilen, och dom är i aluminium därför han får svetsa på jobbet där dom har en riktig TIG-svets.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Nu i veckan som varit så har jag i alla fall fått insuget igensvetsat, så det blir slipning av det till kommande helg förhoppningsvis.
![smile](img/smilies/smile.png)
Farsan skulle även ta och plana grenröret på ett riktigt slip-bord så det blir rakt, så det blir riktigt tätt och bra (ifall att det har slagit sig)
Så det är inte så väldans mycket kvar att göra nu, ligger LÅNGT före i tidsplaneringen, så med lite tur kanske det blir klart redan till innan jul!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Förhoppningsvis så blir det väll kanske en sväng förbi Biltema på fredag (då jag har vägarna förbi) om jag lyckats inkassera lite stålar.
![tongue](img/smilies/tongue.png)