3348
Sök

CasteN`s Toyota Supra MKIV 2009 (Fälgar testmonterade)

7 120 Inlägg
7 december 2006
Mäki skrev:
Hur ser Do-Luck:en ut? tongue Fint projekt, det kommer att följas big_smile

Vet inte hur man länkar bilder men aja,
den ser ut såhär ->  http://www.garaget.org/?car=21741&image=182084

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
8 december 2006
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Fifan för den vingen säger jag bara, den du hade var mkt snyggare. Men bilen är ju en dröm. Vänsterstyrd till och med.
Du är lyckligt lottad och tråder kommer följas. Lycka till.

Smaken är som baken smile tycker rmm vingen gör sig redigt bra på supran, den gammla är till salu. köpa ? smile

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
8 december 2006
Trådstartare
Vingen är nu ihopmonterad och ska testas på bilen imån, kanske tar några kort, den kommer dock vara olackad.

mvh casten

2 123 Inlägg
8 december 2006
casten skrev:
Fifan för den vingen säger jag bara, den du hade var mkt snyggare. Men bilen är ju en dröm. Vänsterstyrd till och med.

Smaken är som baken smile tycker rmm vingen gör sig redigt bra på supran, den gammla är till salu. köpa ? smile

Haha nej tack, har ju redan en liten en på min bil men ska gjuta egna höjblock så det blir en Grupp A/GT-4 Spoiler.
Annars hade det kanske varit intresant.

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
9 december 2006
Trådstartare
casten skrev:

Haha nej tack, har ju redan en liten en på min bil men ska gjuta egna höjblock så det blir en Grupp A/GT-4 Spoiler.
Annars hade det kanske varit intresant.

Gjut dom i kolfiber då ? smile

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
Idag åkte vingen in på lack, man borde lära sig lacka, kostar alldeles för mycket smile

2 924 Inlägg
15 december 2006
Åhh denna vill ja se live i sommar!

~ Life is short, have FUN! ~

121 Inlägg
15 december 2006
Jag skulle ha lackat fälgcentrum svart som på bilden... udda men snyggt...

Att komma två är att förlora!

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
16 december 2006
Trådstartare
japp, ska bara hitta nån bra lackerare som kan göra jobbet. vill ha svart piano lack smile vingen e färdig på tisdag sen skall det monteras, turbokittet kommer förmodligen i februari om allt går som det skall.

/Casten

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
24 december 2006
Trådstartare
God Jul och Gott Nytt år alla!

/casten

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
Nu kommer bilden på vingen som var på lack.

http://gallery.voodoo-people.com/albums/album765/DSCN0517.sized.jpg

lite kass bild tagen med mobil.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
5 januari 2007
Grymt snygg blev vingen! smile Längtar efter att få se den på bilen!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
Ska nog montera den ikväll om tid finns smile annars blir det söndag. bilder kommer.

686 Inlägg
5 januari 2007
Riktigt snygg supra du har måste jag säga.hade nog vart riktigt snygg med fälgarna svarta med chromade kant..men både e snygg så som dom e nu o med svart:D...längtar att få se bilder på den med vingen fan älskar den vingen på supra.
Hoppas du kan & har tid att komma ner på nån utav mina träffar elr utställningar i anderstorps området.
ha det fint

RushRacing

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
WHITE--RR skrev:
Riktigt snygg supra du har måste jag säga.hade nog vart riktigt snygg med fälgarna svarta med chromade kant..men både e snygg så som dom e nu o med svart:D...längtar att få se bilder på den med vingen fan älskar den vingen på supra.
Hoppas du kan & har tid att komma ner på nån utav mina träffar elr utställningar i anderstorps området.
ha det fint

Det går alltid att lösa, kommer åka runt ganska mycket i sommar. Vingen sitter nu på bilen men hade inga batteri i kamran när jag kom dit, kommer bilder vid nästa tillfälle.

Tunnelmaster
348 Inlägg
7 januari 2007
Köp inte Do-Luck smile Köp något mer ovanligt smile kör me Whifbits-fronten wink

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
Jo men gillar doluck smile och intercoolern sitter perfekt nu när singelturbo hägrar smile

13 Inlägg
15 januari 2007
kommer bli såå fet !!

53 Inlägg
15 januari 2007
Kommer bli riktigt fin  en liten fråga bara var har du köpt vingen..

---PB-Performance--- Sponsorer 2011 Däckcity-Bestparts.se-streetperformance.se-Dekaltrim.nu-www.camflow.se-www.twsdack.se-www.spacer.se-www.aigloowdesign.com-

Sök