Det påstods att mitt inlägg innehöll så kallat "SKITSNACK".
JAG HOPPAS ATT DEN FRASEN VAR MENAT PÅ SKOJ
Läs hela raden så vet du att han inte var seriös..
Sen när kan man med säkerhet fastställa vad folk verkligen menar genom att läsa vad som skrivs. Det bör väl en gammal räv som du veta..
Man får ha lite fantasi, min gode vän..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Sen när kan man med säkerhet fastställa vad folk verkligen menar genom att läsa vad som skrivs. Det bör väl en gammal räv som du veta..
Man får ha lite fantasi, min gode vän..
Mmm det är väl så... Nu ska jag ut och skjutsa etanolpåverkade människor. Varför ska de åka taxi idag?
Därför att du ska ha något att göra..haha..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jag forsätter med denna tråd, vill bara informera om att "billiga" katalysatorer oavsett om dom är med metall eller keramikkärna har en begränsad livslängd, har på Golfen satt dit en downpipe istället för orginalkatten och därför satte jag en universal sportkatalysator i avgasrörstunneln, den var nu i dagarna förbrukad när jag besiktigade bilen strax före nyår, Co-halt förhöjd var på 1,00% (0,2) den har hållit i 5000mil men inte 10.000mil, så det fick bli en universalkatt från tyskland https://www.ebay.com/itm/381914263829 den är nu godkänt efter att varit inne idag för ombesiktning lambda 1,01 samt övriga värden inkl. HC var på 0