Om du känner för R12 så skrik till. Kanske vet en snubbe (jag) som råkar ha en balja..
Vilket enastående jobb du lagt på denna! Jag har sagt hela tiden att jag bara måste få åka en längre repa i den här! Men jag vill nog vänta till nästa sommar och en riktigt fin sommardag! Jag bjuder på mat på nåt väghak nånstans!
Om du känner för R12 så skrik till. Kanske vet en snubbe (jag) som råkar ha en balja..
Vilket enastående jobb du lagt på denna! Jag har sagt hela tiden att jag bara måste få åka en längre repa i den här! Men jag vill nog vänta till nästa sommar och en riktigt fin sommardag! Jag bjuder på mat på nåt väghak nånstans!
Var på Svis höstmarknad i dag och fyndade nya nackstöd till framsätena,en söm har börjat lossnat på förarsätets nackstöd så det passade bra med nya. Då jag tog Polarisfälgarna från min 760 till 780:in så hade jag turen att fynda en uppsättning på marknaden. De var i ett riktigt fin skick,som nya bara ett litet,litet skrap märke på en av dom,men räcker att lägga i lite färg.
Funderade på att ta dom 5 minuter innan du tog dom men klura på att de blir lite för vågat på en 82a 760.Låg i en blå folka pickis och sen stod du parkerad bredvid mig i en blå herrgårdvagn.Grattis till fina fälgar.