Dragit alla högtalarkablar i bagaget till sidorna och i luckan, börjat smått med inredning igen börjat snickra lite i baljan för att få dit steg och batterier!
Det är vågat o plocka bort reservhjulet men det kommer bli ruggigt snyggt o gömma stegen.
Där under blir bara mina JL XD400/4 steg under lite plexiglas så de syns sen blir mina spl 3500.1 steg bak på lådan då de kommer bli för varmt annars att ha alla 4 där nere i baljan
Det är vågat o plocka bort reservhjulet men det kommer bli ruggigt snyggt o gömma stegen.
Där under blir bara mina JL XD400/4 steg under lite plexiglas så de syns sen blir mina spl 3500.1 steg bak på lådan då de kommer bli för varmt annars att ha alla 4 där nere i baljan
Jo de är väl möjligt att det att de blir för varmt. :p jag har ju bara 2 steg ^^
därför man sätter ett par datorfläktar som flyttar luft.
därför man sätter ett par datorfläktar som flyttar luft.
Tänkte det med först men blir svårt att kunna få ner luft och ut luft utan att fläktarna blir synliga..
Även fått i basarna och alla högtalare i bak! nu saknas bara några splittar till långivarn så funkar allt. Då äre bara kvar att bygga klart golvet över stegen och plasta klart luckan