Sälja bilen innan du äns kört den "lagligt" haha:P? Låter ju lite konstigt.. Tycker du ska behålla den, du har ju trots allt lagt ner skit mycket pengar och tid på den för att få den fin tills du får körkort:P
Sälja bilen innan du äns kört den "lagligt" haha:P? Låter ju lite konstigt.. Tycker du ska behålla den, du har ju trots allt lagt ner skit mycket pengar och tid på den för att få den fin tills du får körkort:P
mjo men jag har kommit på att man kan ha något så mycket fränare för samma pengar !
Där av att jag går i dessa tankar !
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Dock så ser man inte så extremt bra på bilden, men jämför gärna med betlysninge i huset i bakgrunden mot det sken som lyser på marken så är det extrem skillnad
MÅSTE dock ha tag i en S4 front snarast ! Min ser förjävlig ut (skadad) och bilen ser för rund och tam ut med orginalet på ! =/
Xenon i dimljusen
Nya reggskyltar
From the back toning, större fälgar och bort med kroken skulle inte sitta fel
Senast redigerat av tsdi (24 september 2008)
Tack ska du ha som vanligt lite dåligt men kommentarer men men
Idag sladdade jag bmw efter att meckat den i 2timmar typ. så gick kylaren på skiten ;( MERA tråkiga utgifter. så lånade jag dessutom en domkraft i garaget som tröck ur all olja när jag lyfte med den :S
Fan vad irriterande, ringde precis på en S4 till bra pris, men den var såld hade snackat med farsan å allt var fritt fram för att lägga ut min på blocket å ge handpenning på s4an.. Kan folk radera sina anonser efter sig...