Det skiljer 36cm funderade på att korta ett tag men jag vill ha egenskaperna från längre hjulbas så struntade i det. Blir lite mer jobb men är nog värt det Den är ju även lite bredare men de e ju bara fränt
Det skiljer 36cm funderade på att korta ett tag men jag vill ha egenskaperna från längre hjulbas så struntade i det. Blir lite mer jobb men är nog värt det Den är ju även lite bredare men de e ju bara fränt
36 cm är mycket,men vore kaxigt att förlänga karossen
Jag tror nog att det blir coolare att centrera karossen över hjulbase och justera hjulhusöppningarna. Har alltid tyckt att överhänget på 360:n (framför allt bak) gett den en rätt gubbig look.
Tänk 360:n fast med ett överhäng mer likt Opel Astra G (1998–2011).
Tack så mycket ni eldar på mig rejält med alla kommentarer nu svär man över att man glömde ta bilder idag Överhänget är minimalt jag hoppas jag får plats med skärmbreddare
Idag har jag fått ner karossen där jag vill ha den och pungtat fast den bara så den sitter still Sen har jag även trollat ihop nya sparklådor/sidokjolar med lite stuk på så dom tänkte jag försöka hinna få dit imorgon.
Tyvärr inga bilder men det fixar jag imorgon några önskemål?
Tack så mycket ni eldar på mig rejält med alla kommentarer nu svär man över att man glömde ta bilder idag Överhänget är minimalt jag hoppas jag får plats med skärmbreddare
Idag har jag fått ner karossen där jag vill ha den och pungtat fast den bara så den sitter still Sen har jag även trollat ihop nya sparklådor/sidokjolar med lite stuk på så dom tänkte jag försöka hinna få dit imorgon.
Tyvärr inga bilder men det fixar jag imorgon några önskemål?
Jag vill gärna se en full sidvy. Kul att se ifall min teori om profilen stämmer Sen är det ju en frontvy alltid uppskattat... framför allt nu när spårbredden ökat (= råare look).
Måste säga att jag är riktigt imponerad att du hunnit få chassit på plats redan.
tack alla kul att bygget gillas hade missat toyotan faktis kul att man inte är ensam att ha för vild fantasi
nu va det ett tag sen senaste uppdateringen men än byggs det dock bara sånt som inte är intressant att fota.
har varit och hämtat mig en till 360 som ska bli bruksis bara jag får den att gå rent sen va jag och en kompis ner till hälsingland och hämtade en som han ska bygga turbo på
har även beställt lite prylar som agerar finhörna i väntan på montering