Okej, varför steget där, när det finns plats under sätena. Det där blir bara fult och så kommer nog besiktningen klaga på det där. Kommer göra ont i knäna på den som sitter där, när olykan är framme.
dåligt med kommentarer menmen laddar upp lite bilder så ja kan titta på dem sj;) men nu är de igång igen när man fått tillbax störmen efter den elake per.
provmontering och NEJ man täcker inte den! spackling "suck"
den andra dörren:
har format högtalargallerna där uppe vid föntert för att sätta de nya diskanterna i dem:
här är mitt konsolen ska bygga egen mobilhållare som ska kopplas till huvudenheten:
Har även pratat med en sadelmakare som ska hjälpa mig att klä dem..
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
ja köper inte ett steg för 3000 för att gömma de under stolen hmmmmm okej de är inte mer ivägen än va de lilla handfacket är..
HaHa nä men de är bättre att någon råkar sparka på de ? och de finns nog inte någon person som e så oärlig att när dom går förbi och ser ett fint slutsteg 30 cm från rutan att dom kan tänkas ha sönder en ruta för lite snabba pengar ? e ju supersmidigt om någon har blöta byxor eller nått och kommer åt kontakterna ..iofs då slipper du ju skaffa neon och annat bling bling
ja köper inte ett steg för 3000 för att gömma de under stolen hmmmmm okej de är inte mer ivägen än va de lilla handfacket är..
HaHa nä men de är bättre att någon råkar sparka på de ? och de finns nog inte någon person som e så oärlig att när dom går förbi och ser ett fint slutsteg 30 cm från rutan att dom kan tänkas ha sönder en ruta för lite snabba pengar ? e ju supersmidigt om någon har blöta byxor eller nått och kommer åt kontakterna ..iofs då slipper du ju skaffa neon och annat bling bling
kan säga så att de får ha ett jävla jobb att få väck de fösrt å främst. och den me blöta byxor får ha ett jävla jobb att komma åt kontakterna och för de sista så får folk me blöta byxor inte sitta i min bil
Lever för ljud! Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1