En kompis har nintendo wii, kan verkligen rekomendera den, väldigt roligt med kontrollerna faktiskt. Problemet är bara att det inte finns så många bra spel.. Annars så väntar jag själv på playstation 3, xbox360 har inget som jag vill ha direkt.
"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Skaffade mig ett xbox 360 nyss. Det många glömmer bort är att man kan köpa en kabel och koppla det till sin datorskärm och köra "HD" på den. Om man nu inte har tillgång till en stor lcd eller plasmatv. Sjukt fin grafik och det flyter på bra. Mitt i en eldstrid i nya "Gears of war" kom jag på mig själv att bara sitta och glo på allting och hur snyggt det var så jag blev nitad
Forza2 kommer ju snart till 360:n, då skall det spekas i vintermörkret
Grafiken tycker ja är det viktigaste. Xbox 360 har en riktigt skön dosa så det spelar ingen roll. Det ända Wii har det är ju den där roliga dosa men annars är det skit (ganska billig är väl den med) fast för 1000 kr mer så köper man absolut xbox 360! Är verkligen nöjd med min 360 var nära på att köpa Wii med fast det får bli ps3 till maj
Wii är mer för barn.. Xbox 360 har mer möjligheter enligt min mening om du är intresserad av media center och ha den ihopkopplad till ditt hemmanätverk. xbox är också mer kompatibelt med andra produkter. Nintendo är liksom inte sååå modernt
köper man ett tvspel så är man la ändå ute efter tvspelskänslan och inte grafiken. vill man se grafik så titta på ett bildspel
jag är nog ute efter grafik, är så jävla fint att spela spel med super fin grafik, men visst klart man vill ha spelkänsla oxå, men det finns väl i alla tv spel nog också.. eller??
köper man ett tvspel så är man la ändå ute efter tvspelskänslan och inte grafiken. vill man se grafik så titta på ett bildspel
jag är nog ute efter grafik, är så jävla fint att spela spel med super fin grafik, men visst klart man vill ha spelkänsla oxå, men det finns väl i alla tv spel nog också.. eller??
Nee....finns inte i alla....visa spel saknar totalt spelkänsla. Tyvärr så är det där xbox kommer in i bilden....många av spelen till Xbox saknar totalt det.(men inte alla dock.)