Medans fogskummen härdade så pillade jag på fästen till coversen
Kom inte på någon mycket bättre ide än vinkeljärn och självborrande skruv då jag måste kunna plocka lös dessa när det är läge för de av den enkla anledningen att batteribanken ska sitta där. Dum som jag var dock så tänkte jag inte ens på att sätt vinkeljärnen i rätt höjd med varandra så det blev en rejäl klapp i pannan på mig själv. Men tror inte att det är nåt man tänker på när allt är målat och klart
Plockade bort sidorutorna för att komma åt att lägga skumm även runt dom. När det hade härdat nästan rakt igenom så slog jag bort dom för att låta skummen svälla 1 timme till utan att hindras av coversen och det blev helt perfekt när jag skruvade dit dom igen! Vart ett motstånd på ca 5mm och när dom satt på plats så blev det helt tätt
Idag fick man lite tid över till rostlagning Rostlaga bilar är väll inte direkt min starka sida trots utbildad svetsare men det duger för en bil som rullat härliga 92 000 mil i detta svenska avlånga land.
Tyvärr inte blivit nånting gjort på granadan i helgen då en beställning på låda tog upp den mesta tiden men den blir klar så fort man fått hem mer matrial till baffeln.
Tyvärr inte blivit nånting gjort på granadan i helgen då en beställning på låda tog upp den mesta tiden men den blir klar så fort man fått hem mer matrial till baffeln.
Som många av dom lådor jag bygger så ska det bosättas marquant. Faktiskt väldigt trevliga basar för sina 250kr st. Ägaren av denna låda har även köpt en låda av mig förr med 4st marquant och vart väldigt förvånad över hur mycket man kan kräma ur dom så nu blev han sugen på nått i lite större skala
Som många av dom lådor jag bygger så ska det bosättas marquant. Faktiskt väldigt trevliga basar för sina 250kr st. Ägaren av denna låda har även köpt en låda av mig förr med 4st marquant och vart väldigt förvånad över hur mycket man kan kräma ur dom så nu blev han sugen på nått i lite större skala
okej fränt vi få försöka å träffs nå .skulle va skoj att få lyssna lite .ha db mätare ja :p
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
okej fränt vi få försöka å träffs nå .skulle va skoj att få lyssna lite .ha db mätare ja :p