27 september 2015
Trådstartare
Igår lördag (2015.09.26) va jag i utlandet (Skåne land) med min orange V40 T4. Hälsade på nere hos Flexet och köpte lite saker av honom ifrån hans gamla V40.
Fy fan va tradigt det är att åka så långa sträckor själv och nästan bara raksträckor. Fördelen är att man kan trycka upp bilen rätt bra om man vill och andra trafikanter har vet på att kolla i sidospeglarna innan dom svänger ut.
På nervägen hade jag följe med en vit Camaro (160km) max enligt skyltarna (på båda sidor) är 120. Men mig veterligen är 120 + 120 = 240 så man kan väl säga att vi söndags åkte i typ 1 timme innan han skulle av i Lund.
På hemvägen så kom det upp en svart BMW med 3 svartskallar i (dom pekade finger). Tydligen maxade deras jävla nasse kälke 220 eller så va han för feg för att trycka på mer. Jag maxade ur min på 235km och när jag stannade på Hallandsåsens Rasta följde dom efter fast jag vet inte vad dom ville för dom stannade bara en bit bort och kollade mig när jag gick in och åt. Snitzel å klyftpotatis fick det bli som satt som en smäck i kistan.
Nä nu får det vara slut med skitsnack för en stund. Skall ut och fota sakerna som jag köpte och sedan pilla lite med bilen.
På återseende mina vänner.
Senast redigerat av Volvo-V40-T4 (27 september 2015)
Prata utan att tänka är som att torka sig i röven innan man skiter