Hallojsan, han inte hämta ut den nya ratten och navet, men de blir hämta ut dem när jag kommer hem.
Iallafall nu blire lite nyheter, satt igår när jag körde upp mot haparanda från sthlm och funderade/planerade vad som ska göras med bilen, och har komit fram till exakt de stuket ja ska ha den, så de blir massa o göra, men frugan och jag blev överrens iallafall och hon godkände det
![smile](img/smilies/smile.png)
Så de kommer ny foliering på bilen, (igen) blev inte så jädra nöjd me de svarta så de byts ut när jag beställt folien.
har även uppdaterat första inlägget med saker som ska göras ( exteriört, interiört och motor)
har även hittat fälgarna jag vill ha och tror jag kommer vara ganska ensam (förhoppningsvis) iallafall.
men kommer hålla det hemligt.
men miatan ska iallafall byggas jävligt rå, ska försöka satsa på att få en så jädra rå miata som de bara går, visst planerna kan ju komma och ändras lite men huvudsaken jag kommer satsa på är att få den aggresiv stukad som faen!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
blev ett jävligt trist text inlägg men finns inte mkt att göra åt det just nu.
och ni som följer, lämna gärna synpunkter och förslag på om jag ska lägga till något eller ev ta bort något från listan.
///