Ibland i livet så sker saker som gör att man får omkullkasta dem planer man haft. Ibland händer saker i livet så att dem omkullkastade planerna omkullkastas. Vad i all världen babblar jag om??
Tanken från början var att börja bygga RWD i september. Men sen dök Chevan upp, men för att ha råd med den fick jag sälja min brukis (Accord diesel) och detta gjorde således att Civicen blev en vinterbil igen och den skulle då börjats byggas om nästa år efter vintern.
MEN idag gav växellådan upp, typ, den driver inte alltid på 2an, och att detta skulle hända det visste jag mycket väl om, men jag trodde den hade minst ett år kvar. Dessutom har eftermarknadsdrivaxlarna börjat få mer än ett problem....
Så vad händer nu? Jo jag har ju en BMW E32 som jag gör iordning, men den har inte alls hunnits med under det senaste halvåret. Men nu måste jag ha ihop den så jag kan köra med den i vinter! Oj hjälp....
När väl BMWn är besiktad så kommer jag troligen börja på Hondan, och detta måste ju ske innan saltet kommer för jag kör då inte Chevan i salten heller!
Hej och välkommen till verkligheten för oss som grejar med bilar, men visst är det lite underhållande endå?
![wink](img/smilies/wink.png)
The J-swap legend is down for the count..... ...for now...
![https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-57691288c96e797b7153edfbb3801402.jpg]()