2749
Sök

Disstråden!

281 Inlägg
27 december 2006
Och hästjävlarna kan fan hålla sig i hagen... hade det vart meningen att dom skulle ströva på vägen så skulle hästkorna vart i gummi och tillverkats av bridgestone smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 december 2006
jag vill dissa den där jävla gubb jäveln som kom å va helt tokig på mig ikväll... jag var i grannbyn å raggade lite så stod vi på en parkering jag å nåra kompisar osv.. å då kom gubbfan helt jävla skogs tokig å började skrika å ha sig för att jag var där varje natt å körde som en tok å han inte kunde sova då osv för bilen lät för högt.. då när han stod där å skrek så kom de en annan gubbe å en kärring å började klaga på att jag spelade musik å körde som en tok varje natt oxå... å ena gubbfan hyttade med näven framför ansiktet på mig å hotade mig... hyttade med näven å sa att om jag förde nå mer liv så "då jävlar fick jag skylla mig själv"

men jag å mina polare kunde inte hålla oss så vi började garva å dryga tillbaka eftersom de ironiska med de hela är att jag inte har varit där en enda jävla natt sen jag satt på 3" avgassystem big_smile

så jag vettefan va dom snackade om.. så påstod dom att vi hade kastat massa burkar å skräp där vi stod så dom kastade in skräpet i min bil fast de inte änns var vi som hade kastat de där mad så då vart jag förbannad å skrek tillbaka på gubbarna å kärringen så efter ett tag så stack dom

men de ironiska var att jag inte änns varit i den byn sen jag byggde nya avgassytemet å att de inte änns var vi som hade skräpat ner

så en jätte diss till gubbjävlarna å kärringjäveln

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

281 Inlägg
27 december 2006
volvo_glenne skrev:
jag vill dissa den där jävla gubb jäveln som kom å va helt tokig på mig ikväll... jag var i grannbyn å raggade lite så stod vi på en parkering jag å nåra kompisar osv.. å då kom gubbfan helt jävla skogs tokig å började skrika å ha sig för att jag var där varje natt å körde som en tok å han inte kunde sova då osv för bilen lät för högt.. då när han stod där å skrek så kom de en annan gubbe å en kärring å började klaga på att jag spelade musik å körde som en tok varje natt oxå... å ena gubbfan hyttade med näven framför ansiktet på mig å hotade mig... hyttade med näven å sa att om jag förde nå mer liv så "då jävlar fick jag skylla mig själv"

men jag å mina polare kunde inte hålla oss så vi började garva å dryga tillbaka eftersom de ironiska med de hela är att jag inte har varit där en enda jävla natt sen jag satt på 3" avgassystem big_smile

så jag vettefan va dom snackade om.. så påstod dom att vi hade kastat massa burkar å skräp där vi stod så dom kastade in skräpet i min bil fast de inte änns var vi som hade kastat de där mad så då vart jag förbannad å skrek tillbaka på gubbarna å kärringen så efter ett tag så stack dom

men de ironiska var att jag inte änns varit i den byn sen jag byggde nya avgassytemet å att de inte änns var vi som hade skräpat ner

hade någon slängt in skräp i min bil så hade jag fan brutit av benen på personen och slått ihäl han med dom...

orka med surkärringar och gubbtjyvar

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 december 2006
JW skrev:
volvo_glenne skrev:

hade någon slängt in skräp i min bil så hade jag fan brutit av benen på personen och slått ihäl han med dom...

orka med surkärringar och gubbtjyvar

jo men då hade man väll blivit anmäld för buskörning eller nått å dom hade säkert fått sin vilja fram för dom hade säkert haft "vittnen" som igentligen inte sett nått eftersom jag inte änns har fört nått oliv på natten men som vittnar endå eftersom de finns många där som hatar mig sen jag körde epa men de dom inte vet är att jag kör bra mkt lugnare nu när jag har körkort å är rädd om de hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Kettunen
27 december 2006
Trådstartare
Moderaterna I Min Röv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 december 2006
Kettunen skrev:
Moderaterna I Min Röv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad gör dom där? roll

Hihi

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

494 Inlägg
27 december 2006
jag skulle vilja dissa dimljusen bak som den äldre generationen har lärt sig att sätta på men inte kan stänga av.

dim ljusen ska vara på till bakomvarande bilen har uppmärksammat att du är där sedan ska dimljusen stängas av och den bakomvarande bilen ska slå på sina!

jobbig och ligga en timme till jobbet varje dag på en slingrig skogsväg i kolmörker med någon som har de förbannade dimjusen på,

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
27 december 2006
Ja jag vill dissa folk som ligger PRECIS bakom en  stor lastbil. Va fan gör dom där? Tror folk att dom lyckas bromsa på en 5 öring?(om dom ens lyckats reagera)

Allt för den där jävla hatten!

12 086 Inlägg
27 december 2006
Jag vill dissa posten som inte kom med mina bromsok idag sad

676 Inlägg
27 december 2006
jag vill dissa min ekonomi som inte är tillräklig smile

sen vill jag även dissa kärleken för den suger stenhårt ibland.

FreddeK
27 december 2006
Trådstartare
jag måste dissa alla som smäller smällare hundra dagar innan nyårsafton! så jävla irriterande!

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
27 december 2006
tycker inte att de som inte verkar veta att de e nötkött i hamburagaren o inte hästkött ska uttala sig över huvud taget.
men se där, då fick ni lärt er nåt idag me

Två ord räcker, SAAB knäcker

383 Inlägg
27 december 2006
Jag dissar vänner som inte hör av sej..inkl mej själv!

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

401 Inlägg
28 december 2006
THEBADGUY skrev:
Ja jag vill dissa folk som ligger PRECIS bakom en  stor lastbil. Va fan gör dom där? Tror folk att dom lyckas bromsa på en 5 öring?(om dom ens lyckats reagera)

jag tror inte man får snabbare reaktion ifall de skulle ligga precis bakom en personbil eller något annat heller smile

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

45 Inlägg
28 december 2006
Jag vill dissa taxikärringen som körde på mig bakifrån i våras, mig själv för att jag inte skaffar nåt extrajobb, snön för att den aldrig kommer och även mina lameller, stötdämpare, fjädrar och bussningar för att dom är slut tongue
Senast redigerat av wahlberg (28 december 2006)

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
28 december 2006
THEBADGUY skrev:

Det är nog bara för att de hoppas på att du ska "flytta" ett jättestort fordon ungefär som om det vara en cykel bara för att de ska komma om... Men tänk lite positivt med, de kommer att få bilen nerskitad och jätterostig i saltbolnet bakom dig (haha, skadeglädje tongue)

Sen är jag fortfarande sur på dum fan (körde traktor) som körde rakt ut på smal och hal 70-väg, var ungefär lagom att jag hann bromsa för att inte köra på honom... Sen när det väl blev lite fri sikt så man kunde komma om så bromsar han och gör en "grosshandlarsväng" helt oväntat och sjävklart utan att blinka... Sn kan man ju tillägga att där han körde ut var det fri sikt lång väg åt mitt håll och ingen bakom...
Senast redigerat av bumpe (28 december 2006)

474 Inlägg
28 december 2006
Jag vill dissa alla snåla jävlar som tar andras saker från bilar för att dom är avundsjuka eller helt enkelt inte har råd att köpa egna saker till sina jävla bilar!! GE FAN I VÅRA BILAR!!

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

The real Swede
56 Inlägg
28 december 2006
Jag vill dissa en fd garagepolare som repade min bil men INTE står för det och ersätter mig för skadorna sad

Mvh,
Eric Hjelte

clubjdm.se
462 Inlägg
28 december 2006
Vill dissa varje buss förare för att de inte stanar när man skal gå över ett övergångsställe !!!

www.clubjdm.se

clubjdm.se
462 Inlägg
29 december 2006
Vill dissa de som säter på klistermärken på äpplen !
Har hittat uppemot 4-5 klister märken på ett äpple, det är frustrerande att ta bort alla dessa klistermärken!
Och jag är inte lat!

www.clubjdm.se

Sök