Tja köpte mig en golf 3a -96 här om dagen. planen är väll att bara ha en billig pendlar bil men som alla bil galna där ute så går det inte att inte göra något på bilen.. hah:D
så planer just nu är: [x] fixa baslåda [x] coilovers [x] nya fälgar [x] tonade rutor [x] sport dämp [x] skärmbreddare [] angel eyes [] led bak lampor [] vinge fixa vinterfälgarna så dem är shysta iallafall:rolleyes: kupefiltret var ju fint... sån liten motor 90hk haha... kul när man kommer hem ser man att blinkers grejen har ramlat av.. skoj
Har lite beslustångest vilken färg jag ska köpa på fälgarna?? röda med silver "skruvar" silvrer med guld "skruvar svart med silver "skruvar" svart med guld "skruvar"
DAGENS UPPDATE: plockade bort torkaren bak den ser ju för taskig ut så den fick åka bort ! hittade ingen gummiplugg på 30mm diameter så fick bli lite inprovisitaon men ska göra en röd å se om de ser bra ut annars blir det att köpa sig en gummiplugg. mina blinkers kom idag också då den ena hade ramlat av, vart faktiskt jävligt shyst
dagens beställning: lamphållare till reg plåten bak då båda smulades sönder när jag skruvade ur skruvarna som jag dessutom först fick borra ur (sönderrostade)
sen en ny orginal antenn som sitter i fram skärmen då jag måste ha radio och den som sitter på nu är spröt av på längst ner. så blir en helt ny då..
dessa delar är det jag sitter och väntar på nu då:D är superglad eftersom jag hittade en plugg till bak rute torkaren som e till för MK3 dock e de ju bara små grejer men som sagt smådetaljer gör ju bilen
vart en biltema knopp helt plötsligt dessutom e den sjukt najs att växla med dock e den svinkall på mornarna dämparen är på och en dekal jag fick av föräldrarna