Hej ! Hade tänkt att göra en tråd för mitt vinter projekt för iår. tanken är att få den till att se lite roligare ut men framför allt att spela högt ! Så blir mycket demo spelande på olika träffar osv i sommar. Golf 4, mkiv, mk4
Det är ingen som är intresserad av att köpa ett kit för att bygga om till slät baklucka till golf 4 eller liknande ? kommer nämligen få ett kitt över då ja bara ska ha till en skufflucka pris 350 kr
Bestämt mig nu för att de nog ska bli att dippa bilen vit ! och sedan foilera taket med blank svart film sedan blir de mörk lila i centrumet på fälgarna så som dom här ! va tror ni om de ?
Har grejat lite med fronten nu det senaste ! samt beställt nya horn då dom andra tydligen skulle ge upp..
först var tanken att ja skulle kört med Hertz ST44, men då va dom slut på lager o skulle inte komma hem än på ett tag så tänkte får prova mtx istället så får väl se va man tycker om ljudet från dom !
Spacklat igen spolar kåps hålen samt emblem hålet då ja beställt en emblemlös grill, sen har jag även byggt om så ja ska kunna försöka få ändrat i pappren till liten skylt ifram !
'
kom även på precis att jag har glömt av att ta bilder på lyktorna men de ska ordnas så snart som möjligt !
tackar ja vet inte de än för har inte fått den emblemlösa grillen än men de ska nog inte va så svårt att lösa 💪🏽 men kommer ladda upp bilder på hur ja gör med det
tackar ja vet inte de än för har inte fått den emblemlösa grillen än men de ska nog inte va så svårt att lösa 💪🏽 men kommer ladda upp bilder på hur ja gör med det
Kanon! Väntar med spänning! 😊
"..batteriet till min klocka har jag glömt att byta ut, så den här da'n lär nog aldrig ta slut.."
Hahhaa klaga inte på svetsarna då ja inte hade tillgång till mig för tillfället så fick de bli pinne ! (Y) haha som tur är så kommer de ju inte synas
Så nu väntar jag på att få hem mitt door popper kit så ja kan färdigställa de men har lite spackel/slip jobb framför mig så blir ju inte utan arbete direkt men allt grov jobb är väl iprincip klart!
Ska även ev. börja tillverka camber shims om de finns intresse så får ni gärna höra av er ska bara prova mig fram på min först så de blir bra innan men kommer säljas billigare än dom som finns att köpa just nu
Jag fick se tråden nu, du har lagt ner en del jobb på golfen ser jag. Bakluckan blir bra, är själv på gång att lägga igen bakluckan. Så en del bilder skulle man vilja se. Så man har något att jämföra med när det är dags. Hade du en dörrpopper kitt till övers att sälja?
Senast redigerat av HG_ (23 mars 2016)
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
tackar ! ah ska fixa så mycket bilder som möjligt ! ah änsålänge men har några andra som också är intresserade men ingen som sagt att dom ska ha de än sen så har de ju inte kommit än, ska va hemma i början av april
HG_ skrev:
Jag fick se tråden nu, du har lagt ner en del jobb på golfen ser jag. Bakluckan blir bra, är själv på gång att lägga igen bakluckan. Så en del bilder skulle man vilja se. Så man har något att jämföra med när det är dags. Hade du en dörrpopper kitt till övers att sälja?