Tackar,har lagt några timmar i garaget men nu börjar det kännas värt det
Intressant och rolig läsning, du gör ett kanonjobb. Var själv och hämtade min P1800 nummer tre i Trollhättan förra veckan, men tänkte komma igång med min vita 65a när garaget är klart.
Hämtade du den strax utanför stan ,hos en kille med massa Volvo bilar? Vilken var det isåfall Han bor bara någon kilometer från mig. Kul att du har 3 st är alla i körbart skick ?
Hämtade du den strax utanför stan ,hos en kille med massa Volvo bilar? Vilken var det isåfall Han bor bara någon kilometer från mig. Kul att du har 3 st är alla i körbart skick ?
Nej av en äldre man inne i stan, en jensen 61a med chassi 159 fint bruksskick men fel inredning men det ska jag återställa. Alla är körbara men min vita behöver en helrenovering och planen är att plocka ner den i molekyler och låta någon svetsa och lackera den. Vet du förresten någon som gör det på mer hobbybasis?
Fick igång varvräknaren ,den går jämnt o fint inget fladder Sen fick jag ihop tutan Lade även lite tid på inredningen,matta på plats på förarsidan samt lite annat
Fick hem ett paket med nya fjädrar idag,köpte en sänkningsats. De jag gar nu är en 40 mm för höga ,bilen ser lite ut som en suv,de satt på när bilen köptes men nån måste bytt dem till högre nån gång ,de är även stenhårda,kanske nån typ av rallyfjäder från förr. Nu blir det nog ordning på det med de nya