Raketer och smällare, har dom blivit kraftigare?

MilleN
30 december 2006 · 9 108 Inlägg

Bangers?? Finns dom på vanliga smällarställen?

Raketer tycker jag är helt meningslöst.. Smällare ska det vara, så stora as som möjligt wink

Kirre
30 december 2006 · 2 122 Inlägg

MilleN skrev:
Bangers?? Finns dom på vanliga smällarställen?

Raketer tycker jag är helt meningslöst.. Smällare ska det vara, så stora as som möjligt wink

typ dynamit eller liknande då börjar de va skojj

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 245 "45an" (1990)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Slovenian
30 december 2006 · 482 Inlägg

MilleN skrev:
Bangers?? Finns dom på vanliga smällarställen?

Raketer tycker jag är helt meningslöst.. Smällare ska det vara, så stora as som möjligt wink

Tror ej att bangers säljs på vanliga smällarställen, är osäker på om de säljs i Sverige... Finns dock att beställa, samt en och annan säljer dem svart.

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Lindgren_
30 december 2006 · 2 644 Inlägg

Här är en film av MilleN och är precis vad som saknas i denna tråd !


http://www.youtube.com/watch?v=DiGY2FrY1ng NJUT big_smile hahaha big_smile

Johan Lindgren
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
30 december 2006 · 545 Inlägg

hehe någon som såg kvarteret skatan ida??tongue de kallar ja raket;)

Två ord räcker, SAAB knäcker
qiT elit
30 december 2006 · 327 Inlägg

lätt att de blir lite brevlådor kanske !! "king airbombs" duger till de ha köpt 8 packet men 6 i varje !! ///men man ta ju plastbrevlådorna

"Only The Good Die Young"
Chevrolet Camaro Racing Team "Camaro Racing Team" (1967)
Foffis
30 december 2006 · 676 Inlägg

en kompis hade köpt någon form av olaglig smällare förra året, jävlar vilken smäll de va i den! grym som fan, kostade 100kr för en big_smile men den va värd varenda öre! wink

ska jag köpa raketer o smällare så ska de vara STORA färgmotiv eller va man nu ska kalla dom, o sen ska de vara STORA smällar big_smile

dom andra är bara fjuttiga ;P

Kristian_L
30 december 2006 · 1 893 Inlägg

Foffis skrev:
en kompis hade köpt någon form av olaglig smällare förra året, jävlar vilken smäll de va i den! grym som fan, kostade 100kr för en big_smile men den va värd varenda öre! wink

De kallas dynamitgubbar! wink

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Kornz Solfilmsmontör
31 december 2006 · 947 Inlägg

jag la en 100kr på 4st lite större bomber. Det får räcka alla andra smäller ju av så de kan man titta på istället.

Senast redigerat av Kornz (31 december 2006)

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
Machin Fartmissbrukare
31 december 2006 · 1 302 Inlägg

klart man ska smälla ... man blir juh som barn på nytt smile ... har redan hunnit bränna av raketer för ett par hundra.. å d var juh bara "test" .. imorn blir d juh på riktit smile

vet inte exakt för hur mycke ja handlat.. men bästa köpet var helt klart en kartong med bomber från rusta ... 180:- för 480 skott smile

Senast redigerat av Machin (31 december 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Sushikocken Sleeper
31 december 2006 · 3 084 Inlägg

vet iaf att här har raketerna blivit mycket billigare men jag sägersom många andra att det inte e värt har inte köpt tänker köpa bensin ist

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Germax
31 december 2006 · 12 086 Inlägg

Jag är då bara barnet (20 år smile ) och har fortf väldigt roligt med smällare och raketer!

Senast redigerat av JapMax (31 december 2006)

golfabris
31 december 2006 · 3 Inlägg

carlK skrev:
har köpt för ca 300kr . bl.a så köpte jag 1 paket med "king airbombs(innehåller 6st)"15 kr/paket , va riktikt bra tryck i smällen, kändes i bröstet, så jag köpte 8 paket till:) 

  Det är också mkt roligare att göra lite expriment med smällare/raketer. Asså inte plocka isär dom eller nått, men lägga en raket i en flaska är kul:D  lol

Då har jag ett tips till dig smile.. Lägg en fet raket i ett stuprör riktat uppåt. Hålet uppe i stupöret täpper du för med en gatusten eller liknande, sen står du cirka 10-15 meter därifrån jag lovar det smäller så det gör ont i bröstet. När jag och en polare testade det så fläktes hela röret upp och skalade av en bit av garage väggen.. Skit kul!

ghost_boy83 CREW
31 december 2006 · 2 594 Inlägg

är så förbannat less på alla som inte kan hålla sig till nyår vaknade kl 23,15 i förrgår att nån sköt av några salvor så rutorna skakade lika dant i går kväll fan har en son på 9mån som flög upp ur sin säng och vart skit skrajj tog ett tag att lugna ner honom inte kul.kan ju bli skadade för livet
nej smällare och fyverkerier borde inte få andvändas bland bostads områden
och peciellt inte flera dagar innan och efter som det alltid blir

falloutboy
31 december 2006 · 1 723 Inlägg

jag har aldrig köpt nån form av smällare eller pjäs i hela mitt liv. farsan har alltid tyckt det var roligt så han har stått för den delen när man va yngre. nu ser jag ingen mening med det, alla andra smäller så det räcker och blir över. Jag köper mat istället. smile

Senast redigerat av falloutboy (31 december 2006)

Runn WS7 Avstängd
31 december 2006 · 1 031 Inlägg

Man köpte ju massor när man var mindre, Slutade köpa när smällarna försvann, Raketer är inge roligt...   smile

Pontiac Trans Am WS7 E85 "Wings West" (1998)
twin_cam Smålänning
31 december 2006 · 7 877 Inlägg

Har inte råd sad tycker dessutom de e lite tråkigt tongue brukar kolla på alla andra. Roligare att köpa bensin för pengarna.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang