Äntligen fått lite grejer och tid så jag kunde komma vidare lite.
Fästen och de fixat till IC:n så den är på plats.
Den blev lite högre än vad jag hade hoppats på men det verkar kunna funka efter att jag tog bort lite saker på undersidan av huven samt masserade plåten lite lätt ....
Ska beställa slang så jag får ihop det sista på trycksidan mellan turbona och IC:n.
Vevhusventilationen behöver också en smärre renovering då dom slangarna var som fnöske och ramlade isär när jag demonterade dom i våras.
Samt att jag behöver lite mer slang mellan Y röret och inloppen på turbona.
Men ett problem som uppstått är att jag tyvärr inte har någon bra plan för Dumpventil.
Tror jag får plats med en mellan turbo och ic på passagerarsidan men förarsidan ser det mörkt ut.
Får väl se hur jag ska få till det, kanske finns någon variant man kan svetsa fast i IC:n i värsta fall.
Sist men inte minst så damp de ju ner en liten klump med paket för ett par veckor sedan.
Torsen diff, hittade för rätt peng så tänkte det kunde vara något att testa, har dock inte kollat hur det ser ut med knutar, har för mig man måste ha medbringarna från Torsen för att det ska täta på rätt sätt men kommer inte ihåg om de e 108mm medbringare på diffen bak org lr inte...
men men, nu e de bara o sätta sig på Ebay för att leta reda på allt de där andra man behövde då.