Detta ska bli en rock crawler/ rock bouncer, målet var att bli klar med version 1 på en månad men de tog 10 veckor. I vinter ska originalramen bort och de kommer bli 4 länk direkt från rörchassit samt grövre axlar och airshoks.... Visa mer
FAN VA FETT!! Tänkte först när jag såg de första bilderna "detta blir nog nån mysig leksak" men ju längre ner man kom ju mer tänkte jag "fan detta projektet har spårat lite" men rätta mig om jag har fel, det var det som var meningen? Farsan byggde en Jeep av en Willys fc150 ram och egenbyggd cj3 kaross under 80-talet som finns kvar än idag, nalkas renovering för den snart lycka till me bygget!
tack! ja först var tanken att bara bygga pickis av den o korta den (bilderna när den är mattsvart och "klar") men sen kändes den för osäker att åka i eftersom de bara var A och B stolpen kvar, så då tänkte jag bygga invändig bur o bakåtsträvor och nånstans där slant jag för mycket med vinkelslipen men är ganska glad att jag gjorde de! och svar ja, de har spårat ur en aning XD
jädrans vad maffig den ser ut ser riktigt bra ut! hoppas de kommer ut bilder när du kör också då
tackar ! Hann inte klart till träffen i helgen -.- de är lite små pill kvar innan den är fullt körbar men ska se till att lägga ut bilder/ filmer sen när den körs
har fått lite gjort i garaget men hann tyvärr inte klart till träffen som är nu i helgen men nu är de inte mkt kvar innan den är redo
Köpte en ic som jag trodde att jag skulle kunna använda men de gick inte, så om nån är intresserad så är den till salu [img][/img] [img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]
Den ser så jäkla rå ut xD hoppas det går bra nu i helgen
Tackar! de gick förbannat bra i helgen! det enda som krånglade var fördelaren när man dränkte den och generatorn satte igen sig+ att beläggen fram tog slut men inga större haverier
Körningen i helgen gick över förväntan! fick lite att göra inför nästa träff bara, typ täta fördelaren, generatorn och byta bromsbelägg fram för dom tog ordagrant tvärslut [img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img][img][/img]
Som sagt, dom tog slut . har en del filmer från helgen också men ska bara hitta nån som kan klippa ihop dom åt mig
Lera ska ju vara bra för huden. Så känns huden lenare/mjukare nu
Ser ut att vara riktigt kul. Men kanske en framruta till nästa gång? Alt dykglasögon och snorkel :p
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Lera ska ju vara bra för huden. Så känns huden lenare/mjukare nu
Ser ut att vara riktigt kul. Men kanske en framruta till nästa gång? Alt dykglasögon och snorkel :p
haha ärligt talat så känner jag skillnad i pannan! XD. de var löjligt kul! aa glasögon blir de nog nästa gång tror jag, går ju inte ha på sig i surhålen ändå men när man kör där de e torrt och dammar så är de riktigt jobbigt utan glajjer!