1966 modell Ford Taunus 20m Hardtop. Første godkjente V8 bygg på et Taunus P5 chassis i Norge. Modifisert med Lexus 1UZFE 4.0 V8, Supra W58 5-trinns girkasse, Volvo 1031 bakaksel i 4 link, Ford Capri / Volvo 940... Visa mer
Vær veeeldig forsiktig med krommelistene og treverket på dørene dine - dem er ikke lett å få tak i Jeg letet i 3 år etter en list på førerdøra Samme med krommen på pedalene - dem er gull verdt hvis dem ikke er nedslitt
Vær veeeldig forsiktig med krommelistene og treverket på dørene dine - dem er ikke lett å få tak i Jeg letet i 3 år etter en list på førerdøra Samme med krommen på pedalene - dem er gull verdt hvis dem ikke er nedslitt
Forøvig en kjempekul bil og vannvittag bra jobba
Jeg skal ikke ha treverk og krom på dørene. Er du fortsatt i beita for dette?
Mycket intressant! Är svag för gamla Taunus och älskar Lexus! Trevligt val av motorfabrikat. 400 eller 430? Kommer absolut att följas med största intresse.
Mycket intressant! Är svag för gamla Taunus och älskar Lexus! Trevligt val av motorfabrikat. 400 eller 430? Kommer absolut att följas med största intresse.
Hei! Det er motor fra en 400, 1991 model, hentet i Luleå. Enkleste injection type...
Trevligt val av bilmodell och modifieringar och seriöst bygge, det skall vi följa. När beräknar du ha den klar?
Til jeg blir 50....hehe, dvs sommeren 18, kanskje....
Håller med om att ett bra bygge skall aldrig bli riktigt färdigt ! Förmodar att det är kofångaren som skall bli delad, det kan bli riktigt bra tror jag.
Trevligt val av bilmodell och modifieringar och seriöst bygge, det skall vi följa. När beräknar du ha den klar?
Til jeg blir 50....hehe, dvs sommeren 18, kanskje....
Håller med om att ett bra bygge skall aldrig bli riktigt färdigt ! Förmodar att det är kofångaren som skall bli delad, det kan bli riktigt bra tror jag.
Ja "kofangaren" kan bli delt, men da er det en kopi i glassfiber. Mindre vekt er bra.