Fick ett mejl av drive och de ville att jag skulle skicka bilder och info om min bil. Måste ju fan vara ett skämt, jag har ju inget att visa upp än, de borde mejla mig om ett halvår istället.
En härlig känsla när man blir publicerad. Min bil var med på två uppslag (4 sid.) i Auto Motor & Sport nr 19 förra året (06), Ett kort reportage, med massor med bilder.
Har också fått mail från Drive där de vill ha med min bil, de verkar spamma rätt duktigt med mail för att få ihop något i tidningen, är inte heller klar med min bil, vill inte ha med något halvfärdig projekt, känns inte så hedrande när de spammar till de flesta. Jag frågade lite om det hela och fick detta svar.
"Hej ---------. Vi skickar inte ut mail till alla - jag handplockar de bilar som jag tycker är intressanta. Antalet bilder som publiceras kan variera mellan 4 till 1 bild, beroende på plats, redigering och bildkvalitet. Ang. reg plåt så är det mest praktiskt om du själv tar bort siffrorna - fast vi kan så klart göra det om du inte har möjlighet. Mvh ........ ........ - Drive"