Det har ju glunkats lite om huruvida Panda ska frakta omkring inte bara sitt arsle utan även fru & barn med tillhörande små & stora diton.
Tycker absolut att -om man har möjlighet- så ska kombibilar sorteras bort. Fula, bullriga, bruksiga. E39 kombi är inte ful. Den ser ut som något katten släpat in. Ska man ha kombi så inhandlas en V70 eller som Evildans Passat (Fast familjen ser väl lite luggsliten ut när de nya fina gastankarna har exploderat, den dagen - den sorgen) När jag beställde min 300C så undra försäljaren om jag ville ha en kombi? De ser ju ut som likbilar, nej tack. Trots det är en 300C i sedanutförande en ovanlig syn på våra svenska vägar. Brr...
Mina ungar har åkt med i cabben 2-3 gånger på "crusing". I Yaris har de åkt en dag pga bilbrist. De får åka Prius eller 300C.
Sen vet jag inte hur nojjig man ska vara. I dagens läge ska ju ungarna snart ha hjälm på sig när de bygger med LEGO. Det får finnas måtta på detta.
EDIT: inlägg ovan...
Senast redigerat av Hybridsmurfen (29 november 2016)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!