Har sån idé torka när det är dags att skapa en ny cd till bilen. Kanske har fler samma problem, vad vet jag. men här kanske vi kan hjälpas åt att slänga in lite schyssta låtar.
tycker inte att det finns nåt som heter musik till bil, allt går att lyssna på i en bil, enda skillnaden är att jag lyssnar mest på 50-tals rock i mina bilar, det tycker JAG om
Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent
de ska va ren musik i bilen inget skitljud:D med syfte på rburiken..
gött me lite soft musik när man kör tycker ja.. monebrother, dire straits, red hot, mm kan ju ha nån mapp med drag i om man kör mp3 har iaf jag sen är boogie woogie sjukt gott å lyssna på i bilen
JAG brukar ha typ tecno/trance och lite NRJ musik:P haha
Dj cammy Dj spanky Dj skinja Dj shrek Dj mango Dj gaz Dj tiesto Safriduo jessy Ronny o Ragge^^
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Dutchmassive Jedi Mind Tricks Cage Apathy.... några förslag bara men man skulle kunna sitta och skriva 1000 och åter 1000 alternativ här....99% hiphop som dunkas i min volvo iaf=)
Tycker oxå det ska vara dunka dunka i sann techno stil, lämnar mina 2 bästa förslag, Dj Mangoo - Eurodancer och East Clubbers - Beat is comming, riktigt sköna låtar men varning för att en viss höjning av hastighet kan förekomma