de med elfläkt lätt intressant funderar väldigt mycket på de också men måste nog gå igenom mitt elsystem först å få seriöst ladd från generatorn kolla in mitt projekt.. sitter en B230FT som e lite smått trimmad
de med elfläkt lätt intressant funderar väldigt mycket på de också men måste nog gå igenom mitt elsystem först å få seriöst ladd från generatorn kolla in mitt projekt.. sitter en B230FT som e lite smått trimmad
Härligt tycker att du ska fixa elfläkt blir väldigt snyggt i motorutrymmet också slipperman höfläktsljudet ska kolla in ditt projekt 👍
Härligt tycker att du ska fixa elfläkt blir väldigt snyggt i motorutrymmet också slipperman höfläktsljudet ska kolla in ditt projekt 👍
jo sen mår ju vatten pumpen bättre också utan den tunga fläkten som drar ner... men de får bli sen får prioritera svets jobb på den först iaf försöka rädda den
Har beställt renoverings kitt till turbon så kommer att komma upp mass vis med bilder på de ,ska försöka göra en guide som ni kan följa om ni skulle vilja prova på de själva
Började med att låssa avgas och kompressor hus . Avgas sitter med ett v bandsklammer och kompressor hus med en stor låsring som kan vara väldigt bökig att få bort
Började med att markera upp hur turbinhjulet satt på axeln så att de sätts tillbaka Lika dant detta är viktigt eftersom att anars hamnar turbon i obalans