Fronten är under ihopsättning. Splittern kommer att monteras med 40mm utstick. Öppningen för luften är också 40mm djupare nu Öppningen är i Sophistogrey metallic och fångaren i cosmosblack metallic. Skillnaden framträder i solljuset. Sen mina 18" Radius R1 som jag har svårt att släppa. Bak skulle det gå med bra stretch på däcken men fram absolut inte. Bara att släppa tanken nu och montera mina andra som jag väntar på däcken till.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Efter massor av tid och svordommar har jag fått lös njurarna utan att förstöra dom. Fasen vilket piller! Funderar på att foliera ytterkanten. Alternativt hitta andra njurar att montera. Putsat upp det lilla slitaget som fanns på strålkastarna också.
Pillrat isär grillen helt utan att nått gick sönder Ska fundera på vad jag gör med den, en originalgrill vill jag inte fördärva så ska kanske se om folie kan bli snyggt. Testat två varianter på dimljusen, vill tona ner dom så dom inte blir som två prickar på fångaren. De bättre sitter det film på, de som var skitdåliga är klarlackade med en skvätt svart i klarlacken, det är dom med slätare glaset. Sen börjat städa i framändan. Rengör inför lite diskret färg på oken. Mixtrat sönder några spacers för att testa hur mycket jag ska ha bak. Blir 10 om man ska köra med lite marginal, 15 om man ska finna sig i däckgnissel.
Senast redigerat av eastmotorsport (8 april 2018)