Volkswagen Golf Mk4 Gti 1.8T Tanken med detta projektet är att gå över hela bilen utvändigt och invändigt, och ändra det jag inte tycker är snyggt helt enkelt :) EDIT: Det kanske spårade ur lite!! Instagram: @pw_detailing
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Ny huv. Fick tag i en huv på skroten Det även den var silver väljer jag att bara lacka utsidan på den Valde att slipa den plåtren. Nu har jag lagt epoxygrund och slipgrund samt börjat klossa slipgrunden.
Huven och höger framskärm är lackad och jag har börjat våtslipa huven. Kommer nog bli riktigt bra Har även lackat strålkastarramen i samma metallic svart som grillen på bilen.
Äntligen. Nu var de 11 månader sen jag beställa colormfa displayen från ryssland. Köpte även ett begagnat vdo hus för att byta ut mitt bosch. Omkodning av huset. Byta filer osvosv och tillslut funkade allt som det skulle. @adfr här på garaget hjälpte mig att löda in displayen och vips Så var det klart. Otroligt nöjd med resultatet Om ni är nyfikna på hur det funkar osv så finns det videos ute på min instagram
Bilen har varit hos boris. Har lite grejor att fixa innan den skall tillbaka igen. Just nu slutade de på 221hk och 350nm Men hoppas på att lägga på en 20a till på både hk och vrid.
Nytt avgassystem Ny har jag äntligen byggt mitt egna avgassystem till golfen ihop med en polare. 3” downpipe 3” racekatt 2.5” rör 2.5” simons ljuddämpare 3.5” milltek ändrör