Soulman skrev:Och ännu en variant då https://www.google.se/search?q=thule+wi … mp;bih=725
caromania skrev:Ibland borde det finnas en ”whine bar” för vissa och en ”wine bar” för andra. Ni väljer vart ni vill gå, jag vet vilken jag väljer.
Evildan skrev:caromania skrev:Ibland borde det finnas en ”whine bar” för vissa och en ”wine bar” för andra. Ni väljer vart ni vill gå, jag vet vilken jag väljer.Det var wurst.
panda666 skrev:caromania skrev:Ibland borde det finnas en ”whine bar” för vissa och en ”wine bar” för andra. Ni väljer vart ni vill gå, jag vet vilken jag väljer.ni grabbar, får alltid upp min humör, hur nere än jag är.tack.
caromania skrev:Evildan skrev:caromania skrev:Ibland borde det finnas en ”whine bar” för vissa och en ”wine bar” för andra. Ni väljer vart ni vill gå, jag vet vilken jag väljer.Det var wurst.Touché! panda666 skrev:caromania skrev:Ibland borde det finnas en ”whine bar” för vissa och en ”wine bar” för andra. Ni väljer vart ni vill gå, jag vet vilken jag väljer.ni grabbar, får alltid upp min humör, hur nere än jag är.tack.Padawan, hos oss nere man aldrig blir.