Du får flammor genom avgasröret genom att bilen går för fett så att allt bränsle inte förbränns.
Detta kan man ganska enkelt få om man har en bil med återcirkulerande dumpventil original och byter till en öppen dumpventil. Du får då fel blandning när du släpper gasen och bilen sprutar då eld när du växlar.
Om du inte har turbo så får du väll ändra förgasaren om du har en sådan alternativt lura lambda sonden eller LMM så bilen skickar för mycket soppa av sig själv.
Ett annat alternativ är väll att montera en spolarvätskebehållare med bensin i någonstans i motorrummet och sedan gänga in en nippel med bromsrör i grenröret eller kanske efter katalysatorn som du kan spruta in bränsle med direkt istället.
Du får flammor genom avgasröret genom att bilen går för fett så att allt bränsle inte förbränns.
Detta kan man ganska enkelt få om man har en bil med återcirkulerande dumpventil original och byter till en öppen dumpventil. Du får då fel blandning när du släpper gasen och bilen sprutar då eld när du växlar.
Om du inte har turbo så får du väll ändra förgasaren om du har en sådan alternativt lura lambda sonden eller LMM så bilen skickar för mycket soppa av sig själv.
Ett annat alternativ är väll att montera en spolarvätskebehållare med bensin i någonstans i motorrummet och sedan gänga in en nippel med bromsrör i grenröret eller kanske efter katalysatorn som du kan spruta in bränsle med direkt istället.
Du får flammor genom avgasröret genom att bilen går för fett så att allt bränsle inte förbränns.
Detta kan man ganska enkelt få om man har en bil med återcirkulerande dumpventil original och byter till en öppen dumpventil. Du får då fel blandning när du släpper gasen och bilen sprutar då eld när du växlar.
Om du inte har turbo så får du väll ändra förgasaren om du har en sådan alternativt lura lambda sonden eller LMM så bilen skickar för mycket soppa av sig själv.
Ett annat alternativ är väll att montera en spolarvätskebehållare med bensin i någonstans i motorrummet och sedan gänga in en nippel med bromsrör i grenröret eller kanske efter katalysatorn som du kan spruta in bränsle med direkt istället.
Du får flammor genom avgasröret genom att bilen går för fett så att allt bränsle inte förbränns.
Detta kan man ganska enkelt få om man har en bil med återcirkulerande dumpventil original och byter till en öppen dumpventil. Du får då fel blandning när du släpper gasen och bilen sprutar då eld när du växlar.
Om du inte har turbo så får du väll ändra förgasaren om du har en sådan alternativt lura lambda sonden eller LMM så bilen skickar för mycket soppa av sig själv.
Ett annat alternativ är väll att montera en spolarvätskebehållare med bensin i någonstans i motorrummet och sedan gänga in en nippel med bromsrör i grenröret eller kanske efter katalysatorn som du kan spruta in bränsle med direkt istället.
PERSONLIGEN tycker jag det inte är fränt när en effektsvag bil sprutar eld,, blir fel liksom,, jag har bilar som kvastar som vi kallar det,, men då pratar vi om effektstarka turbomotorer,, då en turbomotor går fett= kyler motorn,, så förbränns ej allt och när man då slår av på gasen efter ex ett race så kvastar den,, meo allt oförbränt bränsle antändas i och efter turbon,, på en vanlig sugmotor otrimmad så händer aldrig detta,, och ska ej det jag hade låtit bli att mixtra med sånt som står i tråden