När jag nu testat så allt fungerar så var det dags att stoppa tillbaka inredningen. Redan innan jag började så visste jag ju att golvmattan har sett bättre dagar men tänkte att den får duga tills vidare.
Bur är mer eller mindre planerat men i vilken form eller när den ska in är ännu oklart. Första säsongen blir nog utan bur iallafall. I dagsläget är det inte mycket att krocka med så det kommer att vara i åtanke.
Tanken var att antingen sätta i ny matta eller ta bort den helt vid tillägg av bur
Städade ur, låg tidigare kabel överallt.
Brandvägg monterad med flamsäker massa.
Baksäte, matta och fäste för stolarna monterat.
Även sidopanelerna bak vilket i min smak inte alls passar ihop med resten av inredningen. Men å andra sidan känns det inte som prio 1 just nu
Förarstol på plats.
Blir funktionsdugligt med gummimattorna.
Och passagerarstolen inne, monterade även mittkonsolen med damask till växelspaken. Vart helt okej!
Nu saknas bara en rejäl rengöring av inredningen så blir den nog acceptabel att titta på
La även tillbaka denna skiva i hatthyllan, tyvärr har nån sågat upp den för några stora högtalare men den ska väl eventuellt gå klä om och dölja hålen.
Kom just på att jag aldrig visat er denna klenod som sitter i taket. Måste vara nån eftermarknads pryl á la biltema eller nåt från 70-talet? Sitter typ nån slags polisradio i den också ser det ut som
Har kört bilen en hel del på tomgång för att få till en fin tomgång och allmän injustering av sprutet. Är inte riktigt där ännu men märkte att den läckte olja från ventilkåpspackningen. Får skylla mig själv då jag väl medvetande om att det är vanligt monterade den utan nåt klister
Passade på att dubbelkolla ventilspelet då jag liks var och rotade i toppen. Blev 3 brickor som byttes så var nog lika bra att demontera!
På plats igen, klistrat och klart.