CCRobin skrev:
Tyfors skrev:
Vet inte hur ja missat denna men nu ska de följas
kul att en manta te räddas
Hur funkar tank mätarn å vacum? De funkar inte på min men vore kul å få igång de
2l snurran är ju en slit varg men egentligen funkar alla gjutpannorna lika bra
är ju bara boxarna i 2.2an som krånglar. Dock 5hk mer än 2l
Ja lär börja med min snart. Höger tröskel på insidan å lite golv (där chassie nr ska finnas) sen ska chassie nr knackas in lite små grejer som lampor å spolning sen kan den egentligen bes igen
men har ett uttrampningslager som är på väg ut genom lådan haha. Ska egentligen försöka fixa allt innan bes.
Ja det funkar fint på den här, jag hade en som jag fick byta Eco mätaren på eftersom den troligtvis dragit åt sig fukt eller liknande, tank mätaren är ju lätt att kolla vart problemet ligger
Eftersom jag inte har någon ambition direkt att åka fort med den här så behövs ingen vidare motor i den och det kan dessutom vara kul att testa att hålla sig borta från trimma cih motorer någon gång
den som satt i gick bra, men med tanke på kammen och mekaniska lyftare så gjorde den sig inte så bra som en "underhållsfri" motor som jag är ute efter i den här.
2,2ans sprut har jag haft mycket problem med men det löser sig ju med ett 2,0 sprut
Eco mätarn har ja inte tittat på alls trots att ja haft min sen 03 haha.
Tankmätarn har ja kollat flotören den funkar. Kabeln har ja jordat utan att mätarn rör sig så ja har nå annat fel.
Hoppas du får åka problem fritt me denna
Ja åker me 2.2 sprut å härva men inte ett problem peppar peppar hehe
(Bara fantasin sätter gränserna)