3661
Sök

tips på att firgöra sig från böter...

346 Inlägg
16 januari 2007
Trådstartare
Hej,

Jaaa det va mitt fel... såg inte handikapp skylten o parkerade där... finns det något bra sätt att komma undan? överklaga på nåt sätt som gör att ma slipper betala P-boten ;S

Drop Shop
926 Inlägg
16 januari 2007
du har tydligen insett att du själv gjort fel, och ingen annan. Betala böterna och gör inte om det. Hur mycket du än överklagar lär du få betala böterna ändå.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
16 januari 2007
du har gjort ett tydligt fel och får tyvärr stå ditt kasst

Inläggskritiker
990 Inlägg
16 januari 2007
Skicka tillbaka böterna gång på gång så fort du får dom hem skickade igen, brukar funka ibland när det gäller P böter.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

562 Inlägg
16 januari 2007
betala skiten å ta det som en läxa..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 januari 2007
Jo, det är nog som andra säger..

Det är svårt att överklaga en bot eller på annat sätt göra så att du inte behöver betala den.
Betala och gör aldrig om det är nog bästa sättet.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

52 Inlägg
16 januari 2007
Min farsa brukar överklaga alla p-böter han får, även de som uppenbart är hans fel big_smile Ibland funkar det, iblande inte men han menar på att man kan ju alltid försöka. Jag har bara fått böter en gång som jag betalade, tyckte mest det var roligt att jag fick p-böter 1 dag efter att jag fått körkortet big_smile

69 Inlägg
16 januari 2007
mm, jag tror inte att rättsväsendet har viktigare saker för sig än att arbeta med dina parkeringsböter...

"I think -- tide turning -- see, as I remember -- I was raised in the desert, but tides kind of -- it's easy to see a tide turn -- did I say those words?" -President Bush-, asked if the tide was turning in Iraq, Washington, D.C., June 14, 2006

Sök