Nu har jag målat resten, utvändigt blir senare när jag får lust att spackla.. Det blev en mörkgrå färg som går lite mot blått, ser lite annorlunda ut på kameran mot i verkligheten.
Tog och montera en bogseringsögla idag som jag köpte på lmr när dom hade rea, risken är väl att den kommer böjas om jag faktiskt skulle bogsera med den men den ser ju bra ut iaf
Gjorde en plåt i aluminium för att täcka hålet under rutan, tanken med det är att kunna montera en vindrutetorkare i mitten som går 180 grader och därmed slippa original länkaget som bara glappar och krånglar. Tyvärr sitter chassinummret lite dumt till så var tvungen att kapa ur en bit.
Gjorde en plåt i aluminium för att täcka hålet under rutan, tanken med det är att kunna montera en vindrutetorkare i mitten som går 180 grader och därmed slippa original länkaget som bara glappar och krånglar. Tyvärr sitter chassinummret lite dumt till så var tvungen att kapa ur en bit.
Montera dit växelspaken idag, en coolerworx spak med adapter för e36 men passa relativt bra ändå, fick göra en plåt för att täcka hålen, blev väl hyfsat iaf