Här kommer en lite uppdatering och troligen med den sista. Då responsen och kommentarerna ute blivit. Så blir det någon inga fler uppdateringar förrän den är helt klar. Alla fall så var jag i garaget vela dagen i dag och fick massa gjort. Bla så har jag kapat och passat in nya grillen till polon. Här kommer lite bilder, så håll till godo
Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
Känns som detta projekt håller på att spåra ur nu. Men jag funderar på o montera neon/led kit under bilen. Och skulle behöva lite tips på vilken färg som kan passa till min gule polo
Har du blått/ lila i bagaget så kör samma under bilen.
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Tja Har dock ej hänt så mkt i garaget på ett tag, pga lite tragiska saker som hänt. Men ikväll var jag i garaget o fick en del gjort. Dock så blev det inga bilder, men fixar det ev i morgon. Men nu är alla gal fronten helt klar och grillen med. Och bak stötfångaren är 90% klar. Är bara höger hjulhus som ska fixas sen är den med klar för lack
Var en runda uppe i garaget ikväll och fixar det sista på bak stötfångaren. Så äntligen börjar man närma sig slutet på själva stötfångarbygget. Och måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet. Längtar till det är lackat
Jag hoppas på det. Är bara bredare som jag behöver fixa med. Sen funderar jag lite med på o montera sidokjolar. Har ett par liggandes i garaget som passar
Så då spåra hela detta projektet ur. Jag fick ett erbjudande på en 16v motor till min polo, till ett sjukt bra pris. Och det var svårt att tacka nej till. Så till helgen får jag hem den nya motor till min polo. Så nu blir det inte bara ett ansiktslyft med nya fångare fram o bak, utan nu även ett motorbyte och en del trimning när man ändå är igång
Det blir som många andra projekt. Ska bara... och sedan står man där med ett stoort projekt :-) Följer med spänning
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4