3775
Sök

har ni snö ?

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
18 januari 2007
Här i Skaraborg, vid foten av Kinnekulle *måste vara bra lägesbeskrivning på den här sidan?wink* finns ingen snö. Kom lite hagel igår men den försvann på några minuter. Nu är det mest blött och skitigt! sad

Vi hade snö någon dag i november, dottern hann tom åka pulka någon timme innan det försvann.

Är trött på smuts och väta, hellre fruset eller i alla fall torrt, stora håriga hunden smutsar ner något grymt när väderleken är som den är! Snö är rent och ljust! smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

10 Inlägg
18 januari 2007
Audikrille skrev:
Var i dalarna? Dalarna är stort.

2 mil norr om Rättvik

Att Styla en Volvo är som att sminka en Brud! ;)

1 722 Inlägg
18 januari 2007
hmm säskert metern här

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

SSS -12
3 217 Inlägg
18 januari 2007
Snön har inte nått Malmö än... Den ska komma har jag hört...!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

165 Inlägg
18 januari 2007
snöstorm nu!! :smile))

_________
Audi Coupe
2.3 '92

873 Inlägg
18 januari 2007
mtlca skrev:
ludde__mannen skrev:
Den som hade det så väl att han hade snö..

kom hit å hämta lite då... fan va ja hatar den jävla snön... väntar på våren och sommaren då man kan glida cab å se på lättklädda tjejer smile

Det är den tanken som håller mig vid liv genom denna trista period...

Don't get mad, get even.

Nordmann....
57 Inlägg
18 januari 2007
...Her i Kirkenes,helt nord i Norge;er det endel snø.....nok snø spør du meg....

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
18 januari 2007
Lite snö finns d här med. men den smälter snabbt!!!

Pan
18 januari 2007
Ingen snö här men den blöta vägbanan frös på lite så har varit ute och sladdat rondeller nu i en 30 min . Man är ju lite sladd kåt när man bara haft kortet 2 veckor smile

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
18 januari 2007
här finns d ingen  snö alls sad börjar fundera på om det blir nå brädåka denna säsongen..

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

321 Inlägg
18 januari 2007
ingen snö här heller sad

671 Inlägg
18 januari 2007
helt bortkastat med dubbdäck i östergötland....vägarna måste slitas nått enormt iår..

Second is the first loser

FreddeK
18 januari 2007
ingen snö i eskilstuna...

464 Inlägg
18 januari 2007
å här hemma så har jag ca 70cm, kanske mer. Har slutat å bry mig då jag kört snöskoter sen början av november om jag nu inte minns helt fel.

607 Inlägg
19 januari 2007
lixer skrev:
å här hemma så har jag ca 70cm, kanske mer. Har slutat å bry mig då jag kört snöskoter sen början av november om jag nu inte minns helt fel.

Jo samma här , är heller less på att skotta gården.. Åhh fy fan ! men kul att leka med skoterna må man säg

Brynäs tigers

(none)
1 725 Inlägg
19 januari 2007
Snö..Nej ingen i Göteborg big_smile

--Lev i går som det vore i morgon--

464 Inlägg
19 januari 2007
YööA skrev:
lixer skrev:

Jo samma här , är heller less på att skotta gården.. Åhh fy fan ! men kul att leka med skoterna må man säg

visst är det kul å leka med dem, önskar man hade råd å byta bara, känns som vintern faktist börjar nu på nå konstigt vis, det har då inte vart + här i Vilhelmina på ca 2 veckor nu. rekord tror jag.

607 Inlägg
19 januari 2007
lixer skrev:
YööA skrev:
lixer skrev:

visst är det kul å leka med dem, önskar man hade råd å byta bara, känns som vintern faktist börjar nu på nå konstigt vis, det har då inte vart + här i Vilhelmina på ca 2 veckor nu. rekord tror jag.

Joo ungefär samma i malå ! Jo kallt är det på mornarna ..Vad kör du för skoter ? Själv har jag en viper.

Brynäs tigers

Drop Shop
926 Inlägg
19 januari 2007
Det kom lite snö i slutet av oktober. Men den försvann nästan lika fort. Sen dess har jag inte sett röken av nån snö ^^
http://img119.imageshack.us/img119/2584/img0889md5.jpg

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
19 januari 2007
klart man har snö... har väl kring 1m just nu.. å d snöar för fullt smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Sök