För att besvara några av de mest omtalade meriterna
![wink](img/smilies/wink.png)
*Spelat hockey i "Björnligan" i Timrå IK, med Erik Moe. Som vann JVM silver för nån vecka sen. Även fotboll om jag inte minns fel. Spelade även med bla Christofer "Totte" Erixon. Brorsan lirade fotboll med Anton Lander. De två sista är dock inte fullt så omtalade i massmedia.
*Träffat och pratat med Magdalena Forsberg otaliga gånger.
*Har en gammal klasskompis som är kusin med Henrik "Zäta" Zetterberg.
*Skakat hand och pratat med båda sessorna. Någon dag senare såg jag deras päron på en cermoni utanför slottet.
Detta under ett internationellt "miljömöte", kallat Framtidsskeppet, i Stockholm, för 6-7 år sen.
*Lyckats rulla ur en våningsäng i sömnen. Och landat rakt ner på min moder som sov på golvet. Ingen av oss reagerade direkt, utan jag klev bara upp och fortsatte tryggt sova vidare. De här var under en semester i leksand, då jag var typ 6 år.
*Har en kompis som småsurrade med Lars Winnerbäck, då han hade en spelning i Umeå, för nån månad sen.
*Då jag var cirkus 10 år. Kom jag och två kompisar på den strålande ideen att släpa upp en gammal åkgräsklippare utan motor uppför en brant asfalterad väg. När vi kom längst upp klättrade vi upp på åkgräsklipparen och brassade på utför backen. Och precis som oddsen säger så slutade färden med uppskrapade knän, m.m.
Med samma kompisar lyckades vi ofrivilligt ta oss in på SCA fabriken i Östrand. Då vi var på upptäcksfärd, i närheten. Fabriken har typ samma förhållande till obehöriga gäster som fort knox och vi höll på skita ner oss när vakten såg oss.
Fortsätt skaffa er meriter. bara för att ni blivt gammal och gaggig är inte fantasin slut
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)