1978
Sök

Era underliga meriter:)

blacken
17 november 2007
Att jag lyckades bli medlem på Garaget big_smile Att jag har lunchat med Svenska rallyeliten en gång ( dom mest kända) cool

17 Inlägg
17 november 2007
Gjorde en korkad sak när Maiden var och spela på Scandinavium i gbg.. lyckades supa mig så full före konseren och sedan lyckades komma in.. det enda jag kommer ihåg är att Megadeath var förband och så usla, och att jag tände ciggen på fel håll och då elda en kille i hans mega hår :S han blev lite lätt grinig,, Självaste Maiden kommer jag inte ihåg...:S
fasen så galet det blev..

Makaronborrare
993 Inlägg
17 november 2007
Lyckats köra ner i en damm med en gammal Massey Fergusson 35a big_smile Det är väl det konstigaste som jag lyckats med än sålänge tongue
Senast redigerat av calibra1992 (17 november 2007)

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
17 november 2007
Jag och en polare satt o spela kort på strandhotell i borgholm på öland typ 3 på natten för ca 2år sedan då kom petter rapparn och sa tjena grabbar då blev vi lite förvånade samma kväll så såg vi en bli tagen för att pissat i trappan på strandhotell, han fick böta 500kr, sen har jag settat bredvid e-type han som sjunger typ trance eller någe, han satt i baren på strandhotell och sa att han skulle gå och basta med sin hamster inga direkta meriter men såna saker man kommer ihåg väl:P

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

414 Inlägg
20 november 2007
haha den enda jag har är nog att jag stog i samma hiss på åland som Leif "Loket" Olsson när jag var runt 10-11 år haha tongue Var en rolig upplevelse...

hej

Herr
1 722 Inlägg
20 november 2007
Har vart en har världens bästa quake 1 spelare:>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

64 Inlägg
15 januari 2008
För att besvara några av de mest omtalade meriterna wink

*Spelat hockey i "Björnligan" i Timrå IK, med Erik Moe. Som vann JVM silver för nån vecka sen. Även fotboll om jag inte minns fel. Spelade även med bla Christofer "Totte" Erixon. Brorsan lirade fotboll med Anton Lander. De två sista är dock inte fullt så omtalade i massmedia.

*Träffat och pratat med Magdalena Forsberg otaliga gånger.

*Har en gammal klasskompis som är kusin med Henrik "Zäta" Zetterberg.

*Skakat hand och pratat med båda sessorna. Någon dag senare såg jag deras päron på en cermoni utanför slottet.
Detta under ett internationellt "miljömöte", kallat Framtidsskeppet, i Stockholm, för 6-7 år sen.

*Lyckats rulla ur en våningsäng i sömnen. Och landat rakt ner på min moder som sov på golvet. Ingen av oss reagerade direkt, utan jag klev bara upp och fortsatte tryggt sova vidare. De här var under en semester i leksand, då jag var typ 6 år.

*Har en kompis som småsurrade med Lars Winnerbäck, då han hade en spelning i Umeå, för nån månad sen.

*Då jag var cirkus 10 år. Kom jag och två kompisar på den strålande ideen att släpa upp en gammal åkgräsklippare utan motor uppför en brant asfalterad väg. När vi kom längst upp klättrade vi upp på åkgräsklipparen och brassade på utför backen. Och precis som oddsen säger så slutade färden med uppskrapade knän, m.m.
Med samma kompisar lyckades vi ofrivilligt ta oss in på SCA fabriken i Östrand. Då vi var på upptäcksfärd, i närheten. Fabriken har typ samma förhållande till obehöriga gäster som fort knox och vi höll på skita ner oss när vakten såg oss.

Fortsätt skaffa er meriter. bara för att ni blivt gammal och gaggig är inte fantasin slut big_smile

det gör sällan ont att falla - men det är värre då du tar i backen

study
772 Inlägg
15 januari 2008
hmmm

jag har tagit på en bläckfisk när jag dök på malta.

äsch den var dålig aja kommer inte på någon bättre nu
Senast redigerat av moose46019 (15 januari 2008)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 januari 2008
URC skrev:
Hade en mycket konstig upplevelse när jag vart runt 16..

Jag och en polare vart på väg hem sent en kväll och det vart kolmörkt.
Vi tog genväg genom skogen där man gått många gånger och där vart det ännu mörkare.

När vi hade gått halvägs genom skogen, inget ljud totalt knäpptyst.
Så helt plötsligt blixtrar det till!

Och vi står i en mycket koncentrerad ljuskägla vart ca 2.5-3m i diameter.
Och ljuset kommer en bit ovanför träden.
Vinkeln på strålen vart ca 60-70grader över marken.
Ett fruktansvärt starkt krit-vit ljus!!!

Vi stod som 2 fån å glodde rakt in i strålen som varade i ca3-4sek.
Å jävla vad vi sprang sen!

Funderar fortfarande än idag på vad det vart som flög över oss.

En jäkla merit att bli beskådad av rymdvarelser tongue Pappa såg någonting som flög jävligt fort strax ovanför trätopparna en gång när vi var ute och åkte bil, vi vet inte riktigt vad det var heller.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Noiseprojekt
15 januari 2008
Största puckade merit jag lyckats med var nog utanför Statt i Västervik..
Stog i kön in när jag kom på att jag glömt mobilen i bilen...
Frågade en av vakterna om jag fick hoppa över staketet, jodå det fick man ju..
Så satte upp ena foten på aluminiumröret (60-70mm) tyvärr hade det regnat så röret var fuktigt så när jag skulle trampa ifrån glid foten av röret och ramlade framstupa och fick röret i bröstkorgen.
mitt framför massa folk i kön.. roll

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
15 januari 2008
LocKtar skrev:
Har vart en har världens bästa quake 1 spelare:>

Sen e de nästa en merit o glömma att man redan skrivit det en gång innan tongue

Lunchat med Kenny Bräck, eller ja,, nästan. Jag o kompisarna blev förpassade in en annan lokal men om personalen inte vart så grinig så tongue

Har helt nykter lyckats stänga huven på en upplyft bil med huvet emellan...
Jag o chefen bråkade mkt då så mor undrade om han slagit mig när jag va blå runt ögat big_smile

Wallis leder alla kategorier...
Senast redigerat av bumpe (15 januari 2008)

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
15 januari 2008
kan ju skryta lite med att ja satt mitt emot Tina Törner (kartläsaren) på tåget till skolan    satt o funderade på var ja kände igen henne ifrån o kunde inte plasera förens konduktören kom o frågade henne om atograf  blev lite paff allt  inte varje dag man sitter mitt emot en "kändis"  wink

1 353 Inlägg
15 januari 2008
kan ju skryta med att jag legat på top 100 ladder över europa på Starcraft smile

Sabatons basist setat och fikat hemma i köket med mig smile

har setat och festat med Hjalle och Heavy på festival, och jävlar med dom pojkarna kan supa ;P

There's no replacement for displacement

196 Inlägg
15 januari 2008
En annan har ju tagit blodtryck på Leif Pagrotsky wink

165 Inlägg
15 januari 2008
Har åkt i baksätet i en bil på två hjul, lutade fint..

Skjutsat de stora kändisarna Hjalle och Heavy när de skulle till krogen, hittade de vinglandes vid vägkanten för ett par år sen. lol

Min dåligaste merit är att jag körde av en billyft när jag var halvvägs uppe. Inte bakåt eller framåt, utan åt sidan. Satt fast rätt bra. Jävligt pinsamt kan jag tillägga.

Har även lyckats tappa all styrning på min gamla Pugg. Pang sa det, tur att jag stod still.
Senast redigerat av Netzki (15 januari 2008)

Fotograf
966 Inlägg
15 januari 2008
Blivit kysst av La Cream eller va hon heter.. Tess kanske hon kallas numera..=p
Senast redigerat av MickeTuncer (15 januari 2008)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Administratör
11 960 Inlägg
15 januari 2008
Har chattat med Lars Ulrich från Metallica.

Det var många år sen (1999), satt uppe länge och väntade på en chatt nånstans med Lars, och sen satte det igång. Diskussionen ledde in på groupies och sex, och sen fick jag fram en fråga till slut (via moderatorerna) som han svarade på;

"UBLmoderator2 CHrizz asks: Lars-Metallica: Have you ever tried a sex doll? smile
Lars-Metallica I haven't been that desperate yet. "

Levde länge på det där lilla, även om frågan var kass .... wink

Hela chatten finns här: http://www.geocities.com/metal_up_your_ … chat4.html

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

227 Inlägg
15 januari 2008
haha har blivit träffad av blixten genom en vvberedare och en tro de eller ej en kattunge så jag lös upp ett rum på ca 70-80 kvm, de va inte skönt och jag hade 10 små sårskorpor på kroppen o hade allmänt ont i kroppen några dagar halta lite och så där

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

DFFL
9 020 Inlägg
15 januari 2008
40:e-nånting plats på listan över nån bana med nån bil på GT HD tongue
(Ja, i världen big_smile)

Har fler meriter men inga som passar in på detta forumet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 506 Inlägg
15 januari 2008
chrizz skrev:
Har chattat med Lars Ulrich från Metallica.

Det var många år sen (1999), satt uppe länge och väntade på en chatt nånstans med Lars, och sen satte det igång. Diskussionen ledde in på groupies och sex, och sen fick jag fram en fråga till slut (via moderatorerna) som han svarade på;

"UBLmoderator2 CHrizz asks: Lars-Metallica: Have you ever tried a sex doll? smile
Lars-Metallica I haven't been that desperate yet. "

Levde länge på det där lilla, även om frågan var kass .... wink

Hela chatten finns här: http://www.geocities.com/metal_up_your_ … chat4.html

Det var ju en utav de grymmaste meriterna hitils smile

Kan du andas kan du dö.

Sök