Oj va mycke kul de finns å läsa här, får ju skrattattack efter skrattattack...
Tänkte även uppdatera mina meriter lite
Gjorde praktik på poståkeriet i våras å de kostade mej nästan livet
Tro ja slog huvvet 6 gånger på en dag i den där övre luckan bak på lastbilen när ja skulle ut ur skåpet... Sen avslutade jag me en fullträff i en sån där industrigarageport typ... Slutade med att både jag å chauffören låg dubbelvikta i lastbilen å skrattade så tårarna sprutade i 5 minuter
Fick därefter smeknamnet "guldfisken" på grund av mitt dåliga minne
Var ju bara på vägen ut ja glömde å ducka
Sen lyckades ja klämma fast foten i boggin på skotern en gång... Fastnade mellan mattan å bakre vändhjulen, typ aj... Var bara å rycka igång skotern i gen för å lägga i backen å på så vis köra lös foten igen... Vinkade sen åt en kompis så ja kunde sätta mej på hans skoter å göra första förband runt min tå med hjälp av näsduk å eltejp
Sen fortsatte vi å köra skoter i nå timmar till
Häromdan lyckades ja bli ifrånåkt av min egen lastbil... Skulle precis kliva upp på bakgavellyften när ja såg att avståndet mellan mej å lastbilen ökade
Jippie, lastbilen åker kana på blankisen utan nån som sitteri den, skitbra... Kände mej rätt billig då kan ja säjja, men som tur var så gled den bara drygt en halvmeter...
Kan ju säjja att ja var rätt snabb å leta å en sandhink å sanda framför hjulen då