panda666 skrev:
Vettemannen skrev:
candyweiss skrev:
Inte någon som har någon kommentar om denna länken?
Ja vad ska man säga. Inbitna elbilsälskare lyssnar inte på det örat. Allt är så jävla bra bara för att bilen inte har ett rör därbak som det poffar ur. Att bilen vid tillverkningen skitat ner motsvarande 3-4 varv runt jorden redan innan bilen lämnat bilhallen.
Ni som har 0-visioner angående fossilbränsle, hur ska era elbilar ens kunna tillverkas. Hur ska ni få er plastinredning utan olja?. Hur ska ni få eran växellådsolja utan oljan? Hur ska ni få era gummidäck utan oljan? Hur ska ni få fett att smörja era hjullager?
Näe, det får bli häst som drar vagnar som har trähjul eller vikingabåtar med linnesegel när ni skall segla till Thailand på semester.
OSV! OSV!
/Benny
mycket intressant läsning, får se vad experterna säger åt det^^ ja tror som sagt inte att elbilar kommer rädda världen, det enda som kan rädda planeten är att vi människor dör och försvinner. tror inte det hjälper så mke me att alla kör elbil plötsligt. tänk fartyg, flygplan, tåg, långtradare, industrier osv osv osv hur ska vi stoppa dom? Det är som greta springer runt och stressar alla över klimatet men det finns absolut ingen som har ett svar över vad vi ska göra, alla behöver bara försvinna tillbaks till innan bronsåldern.
Greta är ju bara en liten skitunge. Folk är så jävla lättlurade. Om man säger köp en elbil så räddar du världen så köper folk elbilar och tror att dom ska rädda världen.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!