Jag letar efter nån snygg bil helst öppen som man kan få hyra till min studentbal den 7:e Juni i år 2007. Jag vill helst köra själv med min dam. Lämnar bilen till ägaren vid trappen till festen.
Jag bor i Eksjö så om det finns nåt i Jönköpings län skulle det uppskattas.
så om nån kanske har något kul att erbjuda kan ni nå mig på jockelindh88@hotmail.com om ni vill går det även att ringa på 070-6991578
OBS. Bilen kan både var ny eller gammal men som sagt vill jag köra själv OBS
Dessutom tror jag det blir problem att hitta en bil som du tillåts köra själv. Inget ont om dig och din köring, den vet jag inget om, men personligen skulle jag inte släppa min bil i händerna på någon jag inte känner. Är det inte ganska stilfullt att komma med chaufför som öppnar dörren och du kan koncentrera dig på att uppvakta din dam och föra in henne till festen?
Jag har skrivit en massa tips i en liknande tråd för några veckor sedan, då det var någon som ville hyra bil till studenten. Tipsade då om bfm, men kom också upp med en radda andra förslag. Se här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=32347
Din info är riktigt tunn, inga hintar om vem du är? Det kanske underlättar i sökningen om du presenterar dig lite mer där också...
av erfarenhet vet jag att man inte kan vara nykter så länge på sin student, så föreslår att du ändå skaffar en chaufför:)
Nä jag håller me.. mina bröder drack alltid lite på självaste "utspringningen" ur skolan.. så jag föreslår nog oxå en chafför.. man vill ju inte åka dit på rattfylla det första man gör efter studenten;) hehe mvh kimpa